LoTR ex-ed DVD
Fra : Carsten Riis

Dato : 05-12-04 19:01

Nu er Lord of The Rings ved at udkomme i en samlet udvidet udgave.

har fundet udgaven til £50 på dvd.co.uk
http://www.dvd.co.uk/product.asp?id=EDV9254

Gad egentlig gerne vide om udgaven er med danske undertekster?
Hvis den er, så sparer man lige en pæn portion penge i forhold til at
købe i Danmark.

Jeg er ved at samle Angel fra dvd.co.uk. Angel er så uden danske
undertekster.

Mon jeg kan gå ud fra, at det samme er tilfældet ved LoTR-triologien
her?

mvh

Carsten Riis

Fra : flemsus

Dato : 05-12-04 19:14

Der er 99.99% kun engelske undertekster.

--
REMOVE NOSPAM TO REPLY.
Mvh. Flemming Sørensen

Fra : David Rasmussen

Dato : 05-12-04 19:35

http://www.choicesdirect.com/templates/product.asp?ProductGuid=668277&CallerID=NDPC9146

> [...]
> købe i Danmark.
>
> Mon jeg kan gå ud fra, at det samme er tilfældet ved LoTR-triologien

Jeg tør vædde på at der ikke er danske tekster på. Med alle de andre
LOTR-udgivelser har det været SF Film der stod for Skandinavien, og de
har haft danske undertekster på. R2UK-udgaverne har aldrig haft danske
tekster på.

/David