sidder fast i HL2
Fra : Kenneth

Dato : 05-12-04 18:37

Hej sidder lidt fast i HL2
Er kommet til "sump-båd" hvor for enden af banen skal man åbne en stor port,
men det håndtag man skal åbne med er i stykker, kan ikke finde andre steder
at få åbnet så jeg kan sejle vidre :(

Fra : Casper Bang

Dato : 05-12-04 18:48

> [...]
> port, men det håndtag man skal åbne med er i stykker, kan ikke finde andre
> steder at få åbnet så jeg kan sejle vidre :(

SPOILER SPACE
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..

Hvis jeg husker korrekt for hvor du er, så har du til venstre en port, og
til højre noget sjov, med en "bro", som du ikke rigtige kan gøre noget ved.
(hvis det ikke er der du er, så stop med at læse videre).
Til venstre for den "bro-ting" er der en kloak du kan GÅ ind i. Inde i den
er der en hel stak blå tønder. Smid dem alle sammen ud i vandet.
Hop ned i vandet, og Use tønderne - svøm med dem under vandet, og drop dem i
det bur der er under vandet.
Når du har smidt nok tønder ned, løfter broen sig, og du kan bruge den som
et flyvehop.

Håber det hjælper :)

Fra : Vega

Dato : 05-12-04 18:51

"Kenneth" <bandit@tele2adslREMOVE.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> port, men det håndtag man skal åbne med er i stykker, kan ikke finde andre
> steder at få åbnet så jeg kan sejle vidre :(

Prøv at kig til højre for døren, mener at det er sprængbare tønder der står
der, skyd dem og en jern bjælke drøner ind i porten og smadre den.

Mvh. Vega.

Fra : Kenneth

Dato : 06-12-04 08:59

Takker til Vega :) det var lige det jeg skulle bruge.

Og jer andre iøvrigt for jeres forslag

Fra : MAT

Dato : 06-12-04 10:31

> Takker til Vega :) det var lige det jeg skulle bruge.
>
> Og jer andre iøvrigt for jeres forslag

Walkthrough til HL-2 på
http://db.gamefaqs.com/computer/doswin/file/half_life_2_a.txt i afsnit 7.

Venligst

Fra : Vega

Dato : 06-12-04 14:59

> Takker til Vega :) det var lige det jeg skulle bruge.
>
> Og jer andre iøvrigt for jeres forslag
>

> "Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

Det var så lidt.
Husk nu at du skal tænke meget i dette spil i forhold til andre FPS spil.

Mvh. Vega.

Fra : Stærk Tobak

Dato : 05-12-04 20:19

On Sun, 5 Dec 2004 18:37:04 +0100, "Kenneth" <bandit@tele2adslREMOVE.dk> wrote
in dk.spil.computer:

>Hej sidder lidt fast i HL2
>Er kommet til "sump-båd" hvor for enden af banen skal man åbne en stor port,

Sådan hedder banen ikke, i konsollen øverst til højre står map navnet (flyt evt.
selve konsollen). Du kan også se mapnavn ved at tage et screenshot og så se hvad
det bliver kaldt i screenshotmappen.
(sikkert noget med d1_canal_)

--
Gerner

Folk med stress bruger planlægningskalendere.
Folk der bruger planlægningskalendere får stress.
(denne signatur er beskyttet mod kommentarer).

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 05-12-04 20:52

"Stærk Tobak" wrote

> Sådan hedder banen ikke, i konsollen øverst til højre står map navnet
> (flyt evt.
> selve konsollen).

Det kræver jo at konsollen er fremme!

Dette gøres fx ved at tilføje -console i "launch options" eller genvejen på
skrivebordet (hvis man lavet en sådan)

> Du kan også se mapnavn ved at tage et screenshot og så se hvad
> det bliver kaldt i screenshotmappen.
> (sikkert noget med d1_canal_)

Og det kræver jo at man ved hvor disse gemmes

<drive>:\<Program Files>\Valve\Steam\SteamApps\<steamid>\half-life
2\hl2\SAVE

- Peter

Fra : Stærk Tobak

Dato : 06-12-04 12:44

On Sun, 5 Dec 2004 20:51:42 +0100, "Peter Lykkegaard" <polonline@hotmail.com>
wrote in dk.spil.computer:

>"Stærk Tobak" wrote

>Det kræver jo at konsollen er fremme!

det har man kunne læse adskillige gange efterhånden i denne gruppe.

> [...]
>>
>Og det kræver jo at man ved hvor disse gemmes
>
><drive>:\<Program Files>\Valve\Steam\SteamApps\<steamid>\half-life

Forkert, prøv igen. Du henviser til de billeder der fremkommer ved load game og
de er ikke benævnt ved banenavn.

Men også screenshot placering har man fortalt før, og mappen er logisk
navngivet.