Politikken anmelder HL2
Fra : BuFFerz

Dato : 05-12-04 17:10

Synes det er en god anmeldelse

Fra : David Lebech

Dato : 05-12-04 23:47

"BuFFerz" <fiktiv@email.fiktiv> skrev i en meddelelse

> Synes det er en god anmeldelse

Den er i hvert fald velskrevet og velovervejet. Det er rart at se. Jeg er
enig i de fleste ting, og efter lidt granskning i g-man spottings, dialoger
osv. fra både der originale Half-life, Opposing Force og selvfølgelig HL2
har jeg fået et bedre overblik over den ellers lidt mærkelige historie, så
jeg ikke mere ser dette som et problem for spillet (ikke at jeg har
gennemskuet historien dog :)

Ja, HL2 vokser i mine øjne med opgaven, og med udvidelsen Deathmatch er HL2
da virkelig blevet et helstøbt produkt... og på den tekniske front har der
aldrig været tvivl om, at HL2 er en revolution.

Anyway, fin anmeldelse, tak for linket.

Mvh
David Lebech

Fra : Simon Skarum

Dato : 06-12-04 15:02

"David Lebech" skrev i en meddelelse ...
> [...]

[SNIP]

> [...]
>bedre overblik over den ellers lidt >mærkelige historie, så jeg ikke mere
>ser dette som et problem for spillet (ikke >at jeg har gennemskuet

Et bud på historien kan være denne:
http://members.shaw.ca/storage_4/hl2story/

For mig lyder det som en rimligt god foirklaring, ud fra alle de detaljer de
har med.

> Ja, HL2 vokser i mine øjne med opgaven, og med udvidelsen Deathmatch er
> HL2 da virkelig blevet et helstøbt produkt...

Synes ikke DM er så fedt over nettet, men det bliver sikkert spas på fredag
når jeg skal til netparty ;)

> og på den tekniske front har der aldrig været tvivl om, at HL2 er en
> revolution.

Absolut nej. Er helt vild med animeringen af ansigterne, brugen af
Havok-motoren (til objekter) og så selvfølgelig animeringen af vand! Det er
noget af det mest realistiske grafik jeg har set i et spil til dato

> Anyway, fin anmeldelse, tak for linket.

Prøv forresten også at læse anmeldelsen i >pcplayer, den er endnu mere
detaljeret og noget længere. Læste den først på biblioteket, men købte så
bladet... OG NEJ! Jeg arbejder ikke for >pcplayer...

Mvh. Simon

Fra : David Lebech

Dato : 06-12-04 16:17

"Simon Skarum" <simonfjernmig@skarum.net> skrev i en meddelelse

> Et bud på historien kan være denne:
> http://members.shaw.ca/storage_4/hl2story/
>
> For mig lyder det som en rimligt god foirklaring, ud fra alle de detaljer
> de har med.

Ja, det må man sige. Godt arbejde der og mange tak for linket.

> Prøv forresten også at læse anmeldelsen i >pcplayer, den er endnu mere
> detaljeret og noget længere. Læste den først på biblioteket, men købte så
> bladet... OG NEJ! Jeg arbejder ikke for >pcplayer...

Det vil jeg overveje, men jeg har efterhånden læst så mange :)

Mvh
David Lebech