Hvalp spiser ikke
Fra : Carsten Gravesen

Dato : 05-12-04 17:04

Hej

Vores Carin terrier hvalp på næsten 6 mdr og 6,1 kg gider næsten ikke
at spise. Hun får det samme som hun plejer, før hun blev forkølet
spiste hun som regl ca. 100 G ,pluds godbider, om dagen.
Nu skal vi være heldig med det halve. Hun er som hun plejer, glad og
livlig, sover måske lidt mere end hun plejer.
Hvad kan det være, og skal man være bekymret, hendes forkøelse er
faktisk ovre, og hendes afføring er også normal, så jeg kan ikke
forstå det.
Håber i kan hjælpe.

Mvh

Carsten

Fra : bodil clausen

Dato : 05-12-04 17:14

"Carsten Gravesen" <ca.gr1@newmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Hvad kan det være, og skal man være bekymret, hendes forkøelse er
> faktisk ovre, og hendes afføring er også normal, så jeg kan ikke

Hej
Det kan nemt være fordi din hvalp ikke vokser så meget mere, hvis den ellers
er glad og frisk og ikke taber sig så tag det med ro, hunden skal nok spise
det den har brug for.
Bodil
www.123hjemmesider.dk/bodilshunde

Fra : fam. Ager

Dato : 05-12-04 19:00

> [...]
> Hvad kan det være, og skal man være bekymret, hendes forkøelse er
> faktisk ovre, og hendes afføring er også normal, så jeg kan ikke

-------------------------------------

Hej carsten!

Jeg havde samme problem med min cairn tidligere, han er nu 3 år.
han gad ikke at spise noget videre, ej heller guffer.. han var meget tynd og
hyperaktiv og fejlede intet. Jeg prøvede ALT, ligefra Hill`s til eukanuba og
alt derimellem uden held.
Jeg prøvede så med at lave det selv, ris, forskellige kornprodukter og
blendede rå grøntsager og råt kød.
og du kan tro at der kom gang i æderiet! det var en fornøjelse at se!. han
er nu voksen og får stadig hjemmelavet mad, dog har jeg erstattet
grøntsagerne og kornprodukterne med færdigt grøntmix (el kama), da jeg
imellemtiden har fået endnu en hvalp, som er vokset op på dette....
men har du bare denne ene hund, vil jeg varmt anbefale det først nævnte!!.

forholdet er 1 del kød og 2 dele grønt og kornprodukter. og tilsæt
kalkblanding.
af kød kan du bruge kallun, fisk, fjerkræ, lam, okse...

mvh. marie