Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Gætteleg
Fra : Simon Nielsen

Dato : 05-12-04 16:57

Hej NG

Prøver lige igen. Jeg har nu et nyt produkt klar til en gætteleg

http://www.fotokritik.dk/?x=/kritik.html_pic=113194

Simon
"lad være med at tænke negativt før nogen kalder dig svin"
Simon Nielsen - 2004

Fra : Poul E. Kristensen

Dato : 05-12-04 17:02

"Simon Nielsen" <news@REMOVEsiho.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Prøver lige igen. Jeg har nu et nyt produkt klar til en gætteleg
>
> http://www.fotokritik.dk/?x=/kritik.html_pic=113194

Kunne være en blokfløjte, - det er mit bud !!

Med venlig hilsen
Poul E. Kristensen

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 05-12-04 17:03

"Simon Nielsen" <news@REMOVEsiho.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Prøver lige igen. Jeg har nu et nyt produkt klar til en gætteleg
>
> http://www.fotokritik.dk/?x=/kritik.html_pic=113194

Mon ikke det er en blokfløjte!

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Morten Wartou

Dato : 05-12-04 17:16

Simon Nielsen wrote:
> Hej NG
>
> Prøver lige igen. Jeg har nu et nyt produkt klar til en gætteleg
>
> http://www.fotokritik.dk/?x=/kritik.html_pic=113194

Når nu de andre gætter på en blokfløjte vil jeg også gætte på en blokfløjte.
:)

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

--
"Og jeg skal faktisk helst ha' en 8-10 erfarne debattører som modkompatanter
i en on-line dabat, førend jeg føler, at jeg får et nogenlunde kvalificeret

Fra : Peter Mogensen

Dato : 05-12-04 17:19

Morten Wartou wrote:
> Når nu de andre gætter på en blokfløjte vil jeg også gætte på en blokfløjte.

Så vil jeg til gengæld gætte på Sækkepibe. Hullerne virker for store i
forhold til røret på en blokfløjte.

Peter

Fra : Simon Nielsen

Dato : 05-12-04 18:00

"Peter Mogensen" <apm-at-mutex-dot-dk@nospam.no> wrote in message

> Så vil jeg til gengæld gætte på Sækkepibe. Hullerne virker for store i
> forhold til røret på en blokfløjte.

Og du har ret en sækkepibe.

Fra : driver

Dato : 05-12-04 22:01

> Og du har ret en sækkepibe.
>
> --
> Mvh
> Simon

Det skuffer mig at høre.
Jeg var stensikker på, at det var en del af udstødningssystemet til en Opel
Super Six, Mark II, fra 1938.
mvh
driver

Fra : Simon Nielsen

Dato : 05-12-04 23:09

"driver" <XXmgcar@sport.dk> wrote in message

> Det skuffer mig at høre.
> Jeg var stensikker på, at det var en del af udstødningssystemet til en
Opel
> Super Six, Mark II, fra 1938.

HEHE, skal der egentlig være så store huller i sådan en?