Office 2004, size toolbar's
Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 05-12-04 15:45

Hej!

Er det mig der bøvler eller er det korrekt at man ikke kan ændre
størrelse/længden på toolbars i Office 2004. der er et hjørne som man
skulle kunne trække i men det ser ikke ud til at virke. Kan det være
låst, eller er der noget jeg overser ?
Det gælder både Word og Excel!

Se evt her http://homepage.mac.com/henrylerchemadsen/images/toolbar.jpg

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 05-12-04 20:19

"Henry Lerche Madsen" <lerche@aarstiden.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> størrelse/længden på toolbars i Office 2004. der er et hjørne som man
> skulle kunne trække i men det ser ikke ud til at virke. Kan det være

Mig bekendt er længden af en værktøjslinie altid identisk med den længde,
som er nødvendig for at der er plads til ikonerne. Flere ikoner = længere
værktøjslinie osv.
Hvis du vil flytte værktøjslinien skal du helt ud i venstre side, så kan du
trække hele linien mod højre.

Kurt

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 06-12-04 13:26

Kurt B. Andersen wrote:
> [...]
> værktøjslinie osv.
> Hvis du vil flytte værktøjslinien skal du helt ud i venstre side, så kan du

Hvis du ser på den toolbar jeg linker til, så kan du se at helt ude til
højre der kan man klikke for at få vist de sidste 5-6 ikoner, det er et
par af dem som jeg gerne vil have fremme permanent. Derfor vil jeg gerne
kunne trækker den bredere.
Er det ikke Office 2000, XP eller 2003 du refererer til ??

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 06-12-04 22:40

> [...]
> kunne trækker den bredere.
> Er det ikke Office 2000, XP eller 2003 du refererer til ??

Jeg refererer til office 2003. Jeg må nok komme med et modspørgsmål. Ved du
hvordan ikonerne er blevet skjult? Jeg har ikke set det og kan ikke
umiddelbart finde noget om denne mulighed.
Prøv evt. Funktioner - Tilpas. Fanen Indstillinger - knappen Nulstil menu-
og værktøjslinjedata.
Evt. Hjælp - Find og ret fejl.

Kurt