Flyt til iTunes
Fra : Thomas

Dato : 05-12-04 15:01

Synes jeg har lidt problemer med at backe up fra iTunes.
Jeg har en extern HD hvortil jeg gerne løbende vil flytte de nye numre
jeg har overført fra CD'er til iTunes.
Men kopieringen fra iTunes til mappe på HD er mere end ustabil. Er
der en grænse for hvor mange filer jeg kan sætte den i gang med. Fx
synes den ikke at ville kopiere over 200 ad gangen.
Er der en græse for hvor meget en mappe kan indeholde. Fx synes den
enkelte mappe ikke at ville tage imod mere end ca 3 gb uanset at jeg
kopierer i små portioner.
Det ville unægteligt være nemmere hvis man kunne kopiere et par
tusinde filer på en gang. Gør jeg noget galt.
Mvh, Thomas
lacie 250mg hd med firewire
iMac - den med den halve fodbold-fod.

Fra : Steen Larsen

Dato : 05-12-04 15:16

In article <631d6697.0412050600.49297cb5@posting.google.com>,
heinesen@mail.dk (Thomas) wrote:

> [...]
> kopierer i små portioner.
> Det ville unægteligt være nemmere hvis man kunne kopiere et par
> tusinde filer på en gang. Gør jeg noget galt.

Du kan bruge kommandolinie-scripts til at kopiere ændringer over. Jeg
bruger et script som følger:

/usr/local/bin/psync -v -d1 /source /target

Det kræver at du installerer Developer Tools og Carbon Copy Cloner for
at få psync. Alternativt kan man bruge rsync med en lignende syntaks.

Fra : thohei

Dato : 06-12-04 17:35

> [...]

for
> at få psync. Alternativt kan man bruge rsync med en lignende
Ok, det er nok lidt over mit niveau, og jeg må bare kopiere i små
portioner. Vil det sige at det gamle træk-og-slip princip ikke duer
for så store datamængder?
Thomas