Gode fristeder for hunde i Vordingborg?
Fra : Tjinca

Dato : 05-12-04 14:24

Vi står og skal til at flytte til Vordingborg med vores 4 vovser inden for
nærmeste fremtid, så derfor vil jeg høre om der skulle være nogle der kan
anbefale gode steder hvor man kan gå sig en ordentligt tur med hundene uden
snor (evt. en god strand). Vi skal godt nok bo op ad marker og en stor skov,
men desværre ikke en hundeskov, og hundene har været vant til at færdes frit
i sådan én de sidste 8 år. Så hvis nogen har god kendskab til området og
gode idéer, vil jeg blive meget glad.

Tjinca
....der undre sig over, at det bliver mindre hundevenligt jo længere ud på
landet man flytter.

Fra : Peter Andersen

Dato : 10-12-04 00:16

"Tjinca" <tjinca10@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Tjinca
> ...der undre sig over, at det bliver mindre hundevenligt jo længere ud på

Der er en hunde skov i næstved

mvh

Peter

Fra : Tjinca

Dato : 13-12-04 19:58

"Peter Andersen" <nospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Der er en hunde skov i næstved

Det er jeg godt klar over, og tak for svaret, men det er lidt langt at
skulle køre 60 km dagligt for at kunne slippe dem løs.