MS Windows
briani 27239
Win Media Player Ver. 9.00.00.3075
Fra : KS

Dato : 05-12-04 12:28

Jeg har 2 mp3 filer - selvfølgelig med hver sit navn - lad os sige A.mp3 og
B.mp3.

Nu er der imidlertid byttet om på INDHOLDET, så indholdet (melodien) i A.mp3
egentlig er melodien, der hedder B og dermed skulle hedde B.mp3 - og
omvendt.

Jeg OMBØBER så bare filerne i Windows !

- men, NEJ - det hjælper IKKE - dobbeltklikker jeg på den omdøbte fil, er
det stadig den "forkerte" melodi !

Hvad F..... er galt - og hvordan retter jeg det ?

Mvh KS

Fra : Calle.

Dato : 05-12-04 14:42

KS wrote:
> [...]
> fil, er det stadig den "forkerte" melodi !
>
> Hvad F..... er galt - og hvordan retter jeg det ?

gå ind i MP mediebibliotek og tryk F3 for at opdatere
--
Calle.

Fra : KS

Dato : 05-12-04 15:33

"Calle." <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse

> gå ind i MP mediebibliotek og tryk F3 for at opdatere
> --
> Calle.
Det kan da ikke være HELE forklaringen !

Fra : Calle.

Dato : 05-12-04 18:59

KS wrote:
> "Calle." <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse

> Det kan da ikke være HELE forklaringen !

Der kan jo lige en krydreferance
--
Calle.