Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Memory Stick Pro DUO og Memory Stick DUO?
Fra : Jimmi Wolff

Dato : 05-12-04 10:46

Hej

Hvad er forskellen på Memory Stick Pro DUO og Memory Stick DUO ??

Jeg skal købe et kort til et Sony Cyber-shot DSC-T1, kan den bruge begge
slags?

M.V.H
Jimmi W.

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 05-12-04 11:51

Jimmi Wolff wrote:

> Hvad er forskellen på Memory Stick Pro DUO og Memory Stick DUO
> ??

Det står i din manual til dit kamera: PRO giver mulighed for filmklip i
den ordentlige kvalitet.

> Jeg skal købe et kort til et Sony Cyber-shot DSC-T1, kan den bruge
> begge slags?

Ja.

Fra : Jens B

Dato : 05-12-04 23:53

"Jimmi Wolff" <jimmi1311"FJERN_DETTE"@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvad er forskellen på Memory Stick Pro DUO og Memory Stick DUO ??

PRO er et nyere Memory Stick format. Fordelene ved PRO er at de understøtter
hurtigere overførselshastighed, og størrelser over 128 MB. Almindelige
Memory Stick og Memory Stick DUO kan maksimalt være 128 MB.

Memory Stick DUO kan bruges i alle produkter som benytter Memory Sticks.
Memory Stick DUO PRO, kan KUN benyttes i produkter som understøtter PRO
formatet.

Lidt mere om Memory Sticks http://www.p800.dk?p800trick.asp?nummer=3

Jens