C&C Tiberium DAWN
Fra : Aragorn25

Dato : 05-12-04 10:02

Hej folkens.

Jeg så herinde at verdens fedeste spil i mine øjne Command and conquer,
kunne fås som gold edition som tiberiumdawn, så det kunne spilles under win
XP

Jeg skyndte mig ud i nogle forretninger for at købe spillet, men der var kun
redalert1 eller nyere titler, til 50kr og opefter.

Jeg spurte nogen om de vil sælge mig spillet herinde, men der fik jeg afvide
at jeg bare kunne downloade det, da det kun fyldte 30mb.

Det gjorde jeg så og det virker KANON, fedt at spille det igen...

Men men men, nu kommer spørgsmålet: Da meget er skoret væk, er der kun
1musik nummer til spillet, den bliver man hurtig træt af. Jeg har det gamle
orginale C&C, jeg prøvede med cden at overføre numrene, men de er vist
pakket. Jeg kunne hellere ikke installere det gamle spil.... ÆV

Nogen der ved hva jeg kan gøre for at så alle musiknumrene???

På forhånd tak

Dennis

Fra : Laziter [9440]

Dato : 05-12-04 11:11

"Aragorn25" <Aragorn24@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg så herinde at verdens fedeste spil i mine øjne Command and conquer,
> kunne fås som gold edition som tiberiumdawn, så det kunne spilles under

Det er også bare et fedt spil, har det selv og spiller det ofte

> Jeg skyndte mig ud i nogle forretninger for at købe spillet, men der var
kun
> redalert1 eller nyere titler, til 50kr og opefter.

Det fås desværre ikke som nyt længere, jeg har også prøvet alle mulige (og
umulige) butikker uden held.

> Jeg spurte nogen om de vil sælge mig spillet herinde, men der fik jeg
afvide
> at jeg bare kunne downloade det, da det kun fyldte 30mb.

Nej se da, det er vist på kant med loven at anbefale den slags

> Det gjorde jeg så og det virker KANON, fedt at spille det igen...

Yups, som nævnt et fedt spil.

> [...]
> pakket. Jeg kunne hellere ikke installere det gamle spil.... ÆV
>
> Nogen der ved hva jeg kan gøre for at så alle musiknumrene???

Tja så skal man til at bruge lidt specielle programmer til at klippe og
klistre med, men det kan lade sig gøre selvom det er besværligt.
Du kan finde nogle programmer på www.planetcnc.com til at redigere *.mix
filerne med (det er der musikken befinder sig).

En bedre løsning ville være hvis du kunne finde en brugt udgave af spillet,
jeg fandt min i news:dk.marked.privat.spil.computer
Andre steder som www.brugtespil.dk , www.qxl.dk og www.ebay.com kunne også
være vejen til en løsning af dit problem

Mvh
Benjamin

Fra : jan larsen

Dato : 05-12-04 12:42

Hvad er Tiberiumdawn ??

Jan

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 05-12-04 13:20

"jan larsen" <test@west.dk> wrote in message
> Hvad er Tiberiumdawn ??
>

> Jan

Det er det første Command & Conquer spil..... du ved det med GDI og
Brotherhood of NOD

også bare kendt som C&C

Mvh. Martin

Fra : Sune Salminen