Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Valg af Digicam?
Fra : Peder\(2791\)

Dato : 05-12-04 09:45

Hejsa
Hvad skal jeg vælge , jeg har mulighed for at købe et af disse 2 digicams:

Minolta Dimage 7H
eller
Canon Ixus VII

Fra : Kenneth Villefrance

Dato : 05-12-04 10:04

"Peder(2791)" <peder.hansenFJERN@DETTEtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
> Hvad skal jeg vælge , jeg har mulighed for at købe et af disse 2 digicams:

> [...]

Måden du spørger på, indikere at Canon ixus VII er kameraet du skal købe.
Mvh
Kenneth

Fra : Peder\(2791\)

Dato : 05-12-04 10:14

Ok
Hvorfor skal jeg vælge Canon Ixus VII fremfor Dimage 7H ?

Fra : Kenneth Villefrance

Dato : 05-12-04 10:56

"Peder(2791)" <peder.hansenFJERN@DETTEtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Ok
> Hvorfor skal jeg vælge Canon Ixus VII fremfor Dimage 7H ?

For at kunne råde dig, må man vide hvad dit behov er. Er størrelsen på
kameraet vigtig, Hvor står zoom skal du bruge, hvad koster kameraerne o.s.v.
Når du spørger på den måde, om så forskellige kameraer, indikerer det for
mig, at du ikke har den store interesse for foto, men bare skal have et
digital kamera. Og der er Canon et udemærket lille kamera, der er nemt at
have med i lommen, Hvorimod Minolta er meget større, og mere henvende sig
til folk der vil mere, end bare knipse et billed til fest o.s.v.
Mvh
Kenneth

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 05-12-04 10:22

In article <41b2ca6c$0$224$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Peder(2791) wrote:
> Hejsa
> Hvad skal jeg vælge , jeg har mulighed for at købe et af disse 2 digicams:
>
> Minolta Dimage 7H

Det var godt da det kom frem, for år siden.
Hvorfor ikke et mere moderne ? Er det brugt ? Og til hvilken pris ?

> eller
> Canon Ixus VII

Kompakt, og dermed ringere kvalitet af billederne. Men det er generelt
en overvejelse mellem kvalitet eller størrelse.

Så pris og hvad du skal bruge det til. Hvis de ikke koster under en
tusse, så se hvad du får af nyt mærkevare i stedet.

Fra : Peder\(2791\)

Dato : 05-12-04 10:27

Jeg skal give 2000kr Dimage 7H
og ca.900kr Ixus

meddelelse news:slrncr5kql.im.povlhp@povl-h-pedersens-computer.local...

Fra : Kenneth Villefrance

Dato : 05-12-04 11:22

"Peder(2791)" <peder.hansenFJERN@DETTEtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg skal give 2000kr Dimage 7H
> og ca.900kr Ixus

Så skulle du tage og købe begge kameraer Prisen på især Dimage er yderst
rimelig, og du skulle ikke have besvær med at komme af med det igen, uden
tab. Skulle du vælge at beholde Dimage, er det rart med et lille kamera som
Canon, til at have med i lommen.
Hvis ikke du vælger at købe Dimage 7H, er jeg selv interesseret i at købe
det.
Mvh
Kenneth