Ringetoner til SE-T630
Fra : YouKnowWho

Dato : 04-12-04 22:53

Hejsa!

Er det muligt at overføre ringetoner fra PC'en til 630'eren når man har et
kabel?

Hvis det ka' la' sig gøre, hvilket format skal lyden have (Midi??) og
hvordan er fremgangsmåden for at overføre ringetonerne?

Håber at I kan hjælpe, og på forhånd tak!
Mvh John

Fra : Janner

Dato : 05-12-04 11:36

"YouKnowWho" <invalid@invalid.invalid> wrote in message
> [...]
> hvordan er fremgangsmåden for at overføre ringetonerne?
>
> Håber at I kan hjælpe, og på forhånd tak!

midi ja ........ og brug det medfølgende software eller hent det på SE's
side

/JAn

Fra : Anders

Dato : 05-12-04 12:06

Det kan også lade sig gøre ved hjælp af en USB BT Dongle.

Hvoffor skal det være midi ?. Du har jo mulighed for at have polyfoniske
ringetoner på også.

Mvh
Anders

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 05-12-04 13:45

Anders wrote:

> Hvoffor skal det være midi ?. Du har jo mulighed for at have
> polyfoniske ringetoner på også.

Ehmm. Poly toner, er det ikke også medi toner?
--
Vh. Henrik Sørensen

Fra : Mikkel Westh

Dato : 05-12-04 14:38

"Henrik Sørensen" <spørg@efter-min-mail.invalid> wrote in message

> Ehmm. Poly toner, er det ikke også medi toner?

Jo.. Polyfoniske ringetoner er i midiformat.

Mvh. Mikkel

Fra : Mogens

Dato : 03-01-05 08:31

Jeg har SE PC-Suite som dækker alle modeller og kan lave om på mange ting...

Mvh.
Mogens