Hornfisk i Esby
Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 18-05-01 20:25

Vi var fire mand der i dag fik 25 af de langnæbbede i Esby
dagen var blæsende og regnfuld, men når solen brød igennem gik horfisken
amok, og alle fik næsten bid på en gang, derforuden blev det til 2
havørreder lige under mål, så de fik deres frihed.
25 meter længer uden patruljerede to Marsvin, flot syn det havde umiddelbart
ingen indflydelse på fiskeriet.
Alle horfisk blev fanget på FLIPPER 18g pirke i blå,
så på trods af det lunefulde vejr en dejlig dag.
Jan Mikkelsen

Jan Mikkelsen

Fra : Tom Nielsen

Dato : 19-05-01 15:07

25 meter længere ude end hvad ?

Er det ikke lidt risikabelt at fiske 25mtr fra et marsvin ? jeg tænker på
det stakkels dyr, hvis det finder på at æde dit blink :)

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 19-05-01 15:40

On Sat, 19 May 2001 16:06:34 +0200, "Tom Nielsen" <tom@sport.dk>
wrote:

>Er det ikke lidt risikabelt at fiske 25mtr fra et marsvin ? jeg tænker på
>det stakkels dyr, hvis det finder på at æde dit blink :)

Så må man jo figte den det bedste man har lært. Og håbe at firelinen
holder

Jeg har nu aldrig hørt om sæler / marsvin der bider på blink. Men man
ved jo aldrig.

Mvh. Brian