half life2 - skal jeg starte forfra?
Fra : Bruno lind

Dato : 04-12-04 19:59

Fik virus på pcen som jeg ikke kunne slippe af med uden at formatere
harddisken... Betyder det at jeg skal hele vejen igennem half life2 eller
kan man hente en patch eller lign så jeg kan springe frem til den bane jeg
var kommet til?

håber i kender en løsning da selv om half life2 er fantastisk så orker jeg
ikke at starte forfra...

mvh b.l

Fra : Stærk Tobak

Dato : 04-12-04 21:28

On Sat, 4 Dec 2004 19:58:59 +0100, "Bruno lind" <stempelvejen@hotmail.com> wrote
in dk.spil.computer:

>håber i kender en løsning da selv om half life2 er fantastisk så orker jeg
>ikke at starte forfra...
>
> mvh b.l

Du skal ind i konsollen og skrive "maps *" for en liste over alle maps.
Så skriver du map xxxxxwdenmapduvilindi.

--
Gerner

Folk med stress bruger planlægningskalendere.
Folk der bruger planlægningskalendere får stress.
(denne signatur er beskyttet mod kommentarer).