Hl2 combine sidder fast
Fra : Silver

Dato : 04-12-04 19:57

Davs folkens.

Spoiler space for dem som er amatører til hl2 ;)
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
Jeg sidder fast i combine, jeg har nået til den lange gang hvor man skal
skyde en masse soldater og så til sidst en Strider som står nederst i den
meget lange og også høje gang, man skal pløkke den der Strider med de der
energikugler der flyder op fra rør tæt ved den, og det har jeg osse klaret,
men så for enden af den gang efter at have lyttet til ham professoren kan
man skyde de 3 energikugler der er til venstre i det hul i væggen og komme
ind der.

MEN!, der er en afsats op til hullet og jeg kan fandme ikke hoppe derop
selvom det ville kunne lade sig gøre udenfor combine (tror at jump tasten er
deaktiveret inde i combine), og jeg har osse forsøgt at stable flere af de
der pods til mennesker op for at se om jeg kunne bruge dem som trappe, no
such luck.

Hvad gør jeg der?

Mvh
Silver.

Fra : Mads

Dato : 04-12-04 21:07

On Sat, 4 Dec 2004 19:57:04 +0100, "Silver"
<dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>der pods til mennesker op for at se om jeg kunne bruge dem som trappe, no

Lyder mystisk.
Jeg kom igennem det sted for et par dage siden og jeg havde
ingen problemer med simpelthen at hoppe op på kanten og
ned på den anden side. Kanten er jo ikke ret høj.
Og jump tasten er da ikke deaktiveret på den bane. Så må du
selv have været inde i opsætningen og slå den fra eller ændre den.

Prøv lige igen.

mvh Mads

Fra : BuFFerz

Dato : 05-12-04 00:04

Du renser din jump tast på tastaturet ;) - så kan du hoppe igen ;)

en fugtig klud er godt :)

eller også er din jump key blevet ændret i spillet

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 05-12-04 00:07

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der pods til mennesker op for at se om jeg kunne bruge dem som trappe, no

Sjovt, det sted kan jeg slet ikke huske?
Kan du huske banens navn?

For det lyder som noget jeg godt ville prøve

VH
Henrik

Fra : Mads

Dato : 05-12-04 01:46

On Sun, 5 Dec 2004 00:07:24 +0100, "Henrik Stavnshøj"
<hesta@nospam.dk> wrote:

>"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

>Sjovt, det sted kan jeg slet ikke huske?
>Kan du huske banens navn?

Det stod jo både i headeren og i teksten. Det er banen Combine det
handler om. Helt henne i slutningen, på vejen op i tårnet.

mvh Mads

Fra : Stærk Tobak

Dato : 05-12-04 12:41

On Sun, 05 Dec 2004 01:45:50 +0100, Mads <Mads@nospam.nothanks.com> wrote in
dk.spil.computer:

>Det stod jo både i headeren og i teksten. Det er banen Combine det
>handler om. Helt henne i slutningen, på vejen op i tårnet.
>
>mvh Mads

Hmm, det er i slutningen af Chapter 13 Benefactory. Hvor er de enkelte afsnit
navngivet på den måde som du skriver? Mappen hedder d3_citadel_04. Vejen op i
tårnet hedder d3_citadel_05 hvor der loades til Dark Energi med mapnavnet
d3_breen_01.

--
Gerner

Folk med stress bruger planlægningskalendere.
Folk der bruger planlægningskalendere får stress.
(denne signatur er beskyttet mod kommentarer).

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 05-12-04 14:31

"Mads" <Mads@nospam.nothanks.com> skrev i en meddelelse

> Det stod jo både i headeren og i teksten. Det er banen Combine det
> handler om. Helt henne i slutningen, på vejen op i tårnet.

Som Gerner skriver, hedder banen ikke Combine.

Det er derimod i slutningen af kapitlet "Our Benefactors", og som Gerner
viser er det end ikke map-navnet.

Grunden til at jeg ikke kunne huske det (i hvert fald Strideren) var at jeg
simpelthen løb forbi den i fuld fart, og hoppede direkte ind i hullet

Men nu har jeg prøvet at skyde den med kuglerne

VH
Henrik

Fra : Stærk Tobak

Dato : 05-12-04 16:00

On Sun, 5 Dec 2004 14:31:02 +0100, "Henrik Stavnshøj" <hesta@nospam.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>"Mads" <Mads@nospam.nothanks.com> skrev i en meddelelse
Lidt mindre space tak.

>Grunden til at jeg ikke kunne huske det (i hvert fald Strideren) var at jeg
>simpelthen løb forbi den i fuld fart, og hoppede direkte ind i hullet

Det må du huske forkert på, for der skal fjernes nogle energikugler inde bag
skræmen der spærrer for hullet. Den fører vist lige til endnu en ridetur med en
combine ionmaiden

>Men nu har jeg prøvet at skyde den med kuglerne

æh, dine egne ?

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 05-12-04 17:33

"Stærk Tobak" <no_spam@postkasse.org> skrev i en meddelelse
> Lidt mindre space tak.

Det var såmænd det spoilerspace de andre også brugte?

> [...]
> bag
> skræmen der spærrer for hullet. Den fører vist lige til endnu en ridetur

Nope jeg husker ikke forkert. Men jeg _havde_ temmelig travlt, for jeg
skulle jo nå at fjerne de tre kugler før jeg kunne hoppe ind, og før
Strideren fik skudt mig.

> æh, dine egne ?

Hvad er det for noget unødigt p.. at lukke ud?
Du ved jo godt at det er de kugler Silver nævner tidligere.

Tag og opfør dig som noget mere end et barn..

/Henrik

Fra : Stærk Tobak

Dato : 05-12-04 20:04

On Sun, 5 Dec 2004 17:33:23 +0100, "Henrik Stavnshøj" <hesta@nospam.dk> wrote in
dk.spil.computer:

> [...]
>
>Nope jeg husker ikke forkert. Men jeg _havde_ temmelig travlt, for jeg
>skulle jo nå at fjerne de tre kugler før jeg kunne hoppe ind, og før

Jah, i godmode går den.

>Hvad er det for noget unødigt p.. at lukke ud?
>Du ved jo godt at det er de kugler Silver nævner tidligere.
>
>Tag og opfør dig som noget mere end et barn..
>
> /Henrik

Tag og opfør dig som om du havde homoristisk sans. Else, fake it.

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 05-12-04 23:32

> On Sun, 5 Dec 2004 17:33:23 +0100, "Henrik Stavnshøj" <hesta@nospam.dk>
> wrote in
> dk.spil.computer:

> Jah, i godmode går den.

Nope igen. Ganske almindelig (stresset) spilmode.
Hvis man er hurtig kan man godt.

> Tag og opfør dig som om du havde homoristisk sans. Else, fake it.

Desværre. Jeg har såmænd humoristisk sans, men den form for humor er jeg
kommet over for en del år siden.

/Henrik

Fra : Stærk Tobak

Dato : 06-12-04 12:34

On Sun, 5 Dec 2004 23:32:00 +0100, "Henrik Stavnshøj" <hesta@nospam.dk> wrote in
dk.spil.computer:

> [...]
>Hvis man er hurtig kan man godt.

>Desværre. Jeg har såmænd humoristisk sans, men den form for humor er jeg

HA, du ville ønske.