Station 2 mandag
Fra : phk

Dato : 04-12-04 19:48

På mandag kommer der i Station 2 et indslag om hjernelamme "racerkører", der
bruger landevejene til deres sport.

--
Per, Esbjerg

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-04 19:52

> På mandag kommer der i Station 2 et indslag om hjernelamme "racerkører",
> der bruger landevejene til deres sport.

Det har næppe været svært at finde kandidater til programmet

--
Tom

Fra : phk

Dato : 04-12-04 21:02

> Det har næppe været svært at finde kandidater til programmet

Nå - du har også forsøgt at komme med? ;)

--
Per, Esbjerg

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 05-12-04 00:48

phk wrote:
> På mandag kommer der i Station 2 et indslag om hjernelamme "racerkører", der
> bruger landevejene til deres sport.

tja.. hvem er han så? eller er der tale "racerkørere"?

...og er det kun bilister de fokuserer på eller MC-ister også repræsenteret?

Thore

Fra : phk

Dato : 05-12-04 08:50

"SmaRTrxxv" <glemdet@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> tja.. hvem er han så? eller er der tale "racerkørere"?
>
> ..og er det kun bilister de fokuserer på eller MC-ister også
> repræsenteret?

Ups - der skulle have stået "racerkørere".

MC-ister lever ikke så længe hvis de kører på samme måde, såh det er nu nok
kun bilister.

Og de er mere hjernelamme end du nok lige umiddelbart forestiller dig.

--
Per, Esbjerg

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 06-12-04 09:17

"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> wrote in message

> [...]
>
> Ups - der skulle have stået "racerkørere".
>
> MC-ister lever ikke så længe hvis de kører på samme måde, såh det er nu

Desuden er der altid mangel på organer.

--
mvh/rg. Christian
I would have to ask the questioner. I haven't had a chance to ask

Fra : Leonard

Dato : 06-12-04 21:16

"Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> wrote:

>Desuden er der altid mangel på organer.

Organerne fra en kvæstet bilist kan sjældent bruges til noget, bilerne
er blevet for sikre, så de laver "pæne" lig. Det er svært at se
udefra, kroppen har nærmest ingen skader, men de indvendige organer er
smadret.

--
Leonard

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 07-12-04 08:56

"Leonard" <nospam@invalid.invalid> wrote in message

> [...]
> er blevet for sikre, så de laver "pæne" lig. Det er svært at se
> udefra, kroppen har nærmest ingen skader, men de indvendige organer er

Nu var det motorcyklisterne jeg mente....

Fra : phk

Dato : 05-12-04 18:32

> På mandag kommer der i Station 2 et indslag om hjernelamme "racerkører",
> der bruger landevejene til deres sport.

I reklameindslaget for Station2 i morgen er der en sekvens med en latterlig
Toyota Corolla - eller hvad det nu er. Ejeren giver tilsyneladende udtryk
for at han kører stærk.

Men hvor stærk kan den køre, den der latterlige gamle bil i sekvensen?

--
Per, Esbjerg
Ukendt med japanske tophastigheder

Fra : JBH

Dato : 05-12-04 21:35

> [...]
> for at han kører stærk.
>
> Men hvor stærk kan den køre, den der latterlige gamle bil i sekvensen?

Sådan en gammel Toyota Gorilla render ikke meget mere end 165kmt. Men
interiøret og ikke mindst lyden som også blev vist/hørt i indslaget var IKKE
fra sådan en gammel riskoger.

mvh
JBH

Fra : pcman

Dato : 06-12-04 20:35

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Sådan en gammel Toyota Gorilla render ikke meget mere end 165kmt. Men
> interiøret og ikke mindst lyden som også blev vist/hørt i indslaget var
IKKE
> fra sådan en gammel riskoger.

Mon ikke der er nogen der har fundet ud af at man kan ligge en Celica 2.0 gt
motor i sådan en Toyota???
Mvh
Jarl