Byld på halen !
Fra : Holm

Dato : 04-12-04 18:59

Hej Alle

Det er længe siden jeg har skrevet noget om mine hunde , men her er da nyt
om den gamle knægt )Han havde nemlig fået sig en virkelig ulækker byld på
halen øverst oppe , og den måtte vi jo have fjernet .Dyrlægen mente at hele
halen nok skulle fjernes så jeg var lidt depri , han er jo snart 14 år .

Nå men der gik hul på bylden af sig selv , og jeg skal lige love for at det
stank i hele huset .Jeg rensede det værste af , men det så ud som om hans
hud på halen var fuldstændig ødelagt , og han skulle ihvertfald syes , så
stort var hullet .
Til dyrlægen med ham , men gode betroede dyrlæge som er utrolig dygtig
iøvrigt
..
Jeg fik min kære hund med hjem senere på dagen med forbinding på en hel hale
!!
Heldigvis .
14 dage efter er det helet op og huden er normal , og jeg har en 14 årig
"hvalp" igen , han er simpelthen så glad den gamle hund , og laver ikke
andet end logre med halen som er der endnu !!!!!!!)))))
Han fik lige renset tænder og klippet negle i samme stund så han er bare fit
for fight igen , og så fik jeg at vide at han bare lå fint i narkosen , hans
hjerte og lunger fungerer perfekt , så kan jeg andet end være temmelig glad
??? Dejligt .

Mange hilsener Holm

Fra : fam. Ager

Dato : 04-12-04 19:40

"Holm" <dortheholm@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hans
> hjerte og lunger fungerer perfekt , så kan jeg andet end være temmelig

Hej!!

Det er så dejligt, når det ender så godt, og mere end godt må man sige!!
glæder mig på jeres vejne!
mvh. marie

Fra : Christina Jensen

Dato : 05-12-04 15:27