Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billedvisningsprogram til CD - freeware
Fra : RLJ

Dato : 04-12-04 18:40

Jeg tænkte om der findes et eller andet lille freeware program
man kan bruge hvis man brænder billeder på CD.
Ligesom de Cd'er man får fra f.eks. Gabs der automatisk
starter med at vise billeder når man lægger Cd'en i drevet.
Evt. måtte der gerne være mulighed for at der, automatisk,
startes en menu så man kunne vælge mellem flere billedgrupper.

Et link måske ??

Mvh

Ralph

Fra : News

Dato : 04-12-04 19:13

http://www.photocdbrowser.com/

Fra : News

Dato : 04-12-04 19:18

"RLJ" <list-jensen@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Et link måske ??

Du får lige en ny link:
http://tinyurl.com/4rnqu

Fra : RLJ

Dato : 04-12-04 20:42

> Du får lige en ny link:
> http://tinyurl.com/4rnqu

Tusind tak for linket.
Har ikke prøvet det endnu, men det ser ud til at det er det jeg søger.

Ralph

Fra : News

Dato : 04-12-04 21:09

> Tusind tak for linket.
> Har ikke prøvet det endnu, men det ser ud til at det er det jeg søger.
>
> Ralph

YouAreWelcome