HL2 - Follow Freeman
Fra : :o\)

Dato : 04-12-04 17:24

Hej
Jeg har brug for hjælp på banen "Follow Freeman"

For ikke at ødelægge det for dem der ikke er der endnu, så læs nedenfor
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Jeg manger at slukke 1 af laserne, den i det rum hvor der er masser af
røde laser og hvor man blir bombe beskudt, når man rykker igennem dem.
Jeg kan godt se der er en knap i modsatte ende af rummet, men jeg får ikke
lov at aktivere den og jeg kan ikke komme ud af rummet igen, da dørene
lukkes.
Hjææææææælp please.
Vh.

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 04-12-04 17:38

wrote:
> [...]
> Jeg kan godt se der er en knap i modsatte ende af rummet, men jeg får ikke
> lov at aktivere den og jeg kan ikke komme ud af rummet igen, da dørene

Hmm... du skal over alle de røde sensorer, og over og trykke på knappen
-så burde dørene åbne sig, og Barney komme igennem og...
Har du på noget tidspunkt brugt snydekoder? Så kan det nemlig være
derfor, hvis det ikke funger efter hensigten...

Mvh. Jakob F.

Fra : :o\)

Dato : 04-12-04 17:54

Hej og tak, men vil det sige at jeg ikke må røre de røde laser ? Så er det
sgu nok derfor
Har ikke brugt snyd..... men har du snydekoderne ?

Hey og tak

Fra : Silver

Dato : 04-12-04 18:06

"" <botterne@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej og tak, men vil det sige at jeg ikke må røre de røde laser ? Så er det
> sgu nok derfor
> Har ikke brugt snyd..... men har du snydekoderne ?

Lad dog være med at bruge sådan noget, oplevelsen når man gennemfører er
desto meget bedre uden brug af snyd :)

Mvh
Silver.

Fra : Mads

Dato : 04-12-04 18:17

On Sat, 4 Dec 2004 17:53:55 +0100, ":o\)" <botterne@hotmail.com>
wrote:

>Hej og tak, men vil det sige at jeg ikke må røre de røde laser ? Så er det
>sgu nok derfor

Du skal bare op og hoppe fra ting til ting, så du
kommer over laserne.
Så kan du komme over til knappen og slukke.

mvh Mads

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 04-12-04 19:06

wrote:
> Hej og tak, men vil det sige at jeg ikke må røre de røde laser ? Så er det
> sgu nok derfor
> Har ikke brugt snyd..... men har du snydekoderne ?

Ja, du må ikke røre laserne -hvilket jeg skulle mene kunne udledes af
Barney's kommentarer om high security, og iøvrigt et utal af film hvor
den slags infrarøde sensorer /altid/ får porten til at smække i...
Så du må hoppe og springe, og gemme undervejs :)
Og nej, jeg kender ikke de specifikke snydekoder til hl2, da jeg ikke
selv bruger den slags. Derfor ved jeg dog godt at du ved at søge på
google, kan finde det meste. Prøv det, og du vil se at det er sandt hvad
de siger -Google /er/ din ven...
Men et godt råd er at gennemføre spillet uden brug af snyd, og derefter
lege rundt med noclip og god mode osv, for der /er/ altså ikke meget
sjov ved at kunne gå gennem alle væggene og ikke kunne dø, når det er
første gang man spiller spillet. Så hellere starte på easy og arbejde
sig op igennem sværhedsgraderne ;)
Hygge, og god fornøjelse...
/Jakob

Fra : :o\)

Dato : 04-12-04 20:05

I har ret - det lykkedes og helt uden snyd

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 04-12-04 21:51

wrote:
> I har ret - det lykkedes og helt uden snyd

Selvfølgelig. Man skal bare tænke sig om og tro på sig selv, så kan man
klare alle spil uden snyd!