TV2.dk får IE 6 SP2 til at crashe
Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 04-12-04 17:22

Er jeg den eneste som oplever, at IE 6 SP2 går ned med følgende
fejl, når man har været inde og kigge på et af TV-programmerne
på denne side: <http://tv.tv2.dk/> og derefter lukker IE?

<http://home18.inet.tele.dk/madsen/ie/tv2_crash.png>.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Kim Larsen

Dato : 04-12-04 17:30

> Er jeg den eneste som oplever, at IE 6 SP2 går ned med følgende
> fejl, når man har været inde og kigge på et af TV-programmerne
> [...]

Problemet eksisterer ikke her.

Kim Larsen

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 04-12-04 17:45

Kim Larsen skrev:

> Problemet eksisterer ikke her.

Hmm, øv. Ikke fordi det gør det helt vilde, men det irriterer
mig bare. Det er begyndt efter de valgte at lave siden om.
Dengang den havde den behagelige vinrøde farve, var der ingen
problemer.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Carl Drud

Dato : 04-12-04 18:38

Thomas G. Madsen wrote:

> Er jeg den eneste som oplever, at IE 6 SP2 går ned med følgende
> fejl, når man har været inde og kigge på et af TV-programmerne
> [...]

Jeg har prøvet det på min maskine på arbejde, hvor vi kan gå ind på
KOB's hjemmeside, WEB-DIRECT hedder det vist.

Jeg mener hvis jeg går ind på min startside inden jeg lukker IE ned
kommer der ingen fejlmeddelelse, mens den kommer hvis jeg lukker ned fra
KOB siden.

Carl

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 04-12-04 19:02

Carl Drud skrev:

> Jeg mener hvis jeg går ind på min startside inden jeg lukker
> IE ned kommer der ingen fejlmeddelelse, mens den kommer hvis
> jeg lukker ned fra KOB siden.

Det sker også kun, hvis jeg lukker browseren direkte fra TV2-siden
og kun når jeg har været inde i listen og valgt en tilfældig TV-
kanal i rullemenuen under 'Direkte til dagens program'.
Hvis jeg går omkring en anden side inden IE lukkes, går den ikke
ned og den går kun ned én gang.

Altså, hvis jeg genstarter computeren og går ind på TV2-siden, så
går den ned, hvis IE lukkes direkte fra TV2-siden, men hvis jeg
så efterfølgende åbner IE og går ind på TV2-siden igen, så går den
ikke ned, selvom browseren lukkes direkte fra siden.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 04-12-04 21:43

Carl Drud skrev:

> Bl.a. derfor måtte IE også på arbejdet vige pladsen til fordel
> for FF som default browser.

Jeg tror nu nærmere det er TV2-siden der foretager sig noget
fusk og det skifter jeg ikke browser for. Så hellere hente info
om dagens TV-programmer et andet sted fra. :)

--
Hilsen
Madsen

Fra : ThomasD (dk)

Dato : 04-12-04 23:05

Thomas G. Madsen wrote:

> Jeg tror nu nærmere det er TV2-siden der foretager sig noget
> fusk og det skifter jeg ikke browser for. Så hellere hente info
> om dagens TV-programmer et andet sted fra. :)

Jeg har ingen problemer på tv2 med IE, derimod kan jeg ikke se sputnik
med FF, f.ex. Pyrus (som er gratis) åbner den wmediaplayer og giver en
fejlbesked!?
thomas

Fra : John

Dato : 05-12-04 00:28

"Thomas G. Madsen" skrev i en meddelelse

> Jeg tror nu nærmere det er TV2-siden der foretager sig noget
> fusk og det skifter jeg ikke browser for. Så hellere hente info
> om dagens TV-programmer et andet sted fra. :)

Fx her:
http://www.dr.dk/nav/programoversigt/w3c/epg.asp?media=TV&venstre=true

Mvh John

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 04-12-04 23:14

ThomasD (dk) skrev:

> Jeg har ingen problemer på tv2 med IE, derimod kan jeg ikke se
> sputnik med FF, f.ex. Pyrus (som er gratis) åbner den
> wmediaplayer og giver en fejlbesked!?

Sputnik og Pyrus? Er det hjemmesider, eller?

--
Hilsen
Madsen

Fra : ThomasD (dk)

Dato : 04-12-04 23:18

Thomas G. Madsen wrote:

> Sputnik og Pyrus? Er det hjemmesider, eller?

sputnik er tv2's netTV og Pyrus er jo JULEKALENDEREN
yhomas

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 04-12-04 23:23

ThomasD (dk) skrev:

> sputnik er tv2's netTV og Pyrus er jo JULEKALENDEREN

D'OH!

--
Hilsen
Madsen

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 05-12-04 13:54

John skrev:

> Fx her:
> http://www.dr.dk/nav/programoversigt/w3c/epg.asp?media=TV&venstre=true

Fx. ja :)

--
Hilsen
Madsen

Fra : Carl Drud

Dato : 04-12-04 19:24

Thomas G. Madsen wrote:

> [...]

> men hvis jeg så efterfølgende åbner IE og går ind på TV2-siden igen,
> så går den ikke ned, selvom browseren lukkes direkte fra siden.

Måske noget Windows API fejl?

http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&threadm=%23hmm8D%23J9GA.174%40uppssnewspub05.moswest.msn.net&rnum=16&prev=/groups%3Fq%3Diexplore.exe%2Bthe%2Bmemory%2Bcould%2Bnot%2Bbe%2B%2522Read%2522%26start%3D10%26hl%3Dda%26lr%3D%26selm%3D%2523hmm8D%2523J9GA.174%2540uppssnewspub05.moswest.msn.net%26rnum%3D16

Carl

Fra : Carl Drud

Dato : 04-12-04 23:17

Thomas G. Madsen wrote:

> Sputnik og Pyrus? Er det hjemmesider, eller?

http://sputnik.tv2.dk/?konsol

Pyrus = Alletiders Jul > Julekalender.

Carl