Musicalen Atlantis - Noder?
Fra : Jan M

Dato : 18-05-01 19:46

Jeg så for nylig Herning Kongrescenters opførsel af Atlantis - flot
forestilling!

Jeg har cd'en med sange fra Østre Gasværks opførsel, og nu er jeg så på jagt
efter noder til sangene derfra - er der nogen, der ved om der er udgivet et
hæfte med noder, eller hvor kan jeg finde dem?

-Jan

Fra : Jette H.

Dato : 18-05-01 19:55

[...]

Noderne til 'Atlantis' er udgivet. Som bibliotekar må jeg desværre sige, at
det er meget svingende hvad der bliver udgivet af noder.

Mvh Jette

Fra : Jette H.

Dato : 18-05-01 19:58

> Noderne til 'Atlantis' er udgivet. Som bibliotekar må jeg desværre sige,
at
> det er meget svingende hvad der bliver udgivet af noder.
>
> Mvh Jette

Undskyld mine slåfejl Det jeg mente var, at noderne til
'Atlantis'_ikke_er_udgivet.

Mvh Jette

Fra : Alex Bach Andersen

Dato : 19-05-01 19:48

I indlægget <ieeN6.19039$zv2.2258956@news010.worldonline.dk>
dateret 18 May, forfattede Jette H.:

[snip]
>Undskyld mine slåfejl Det jeg mente var, at noderne til
>'Atlantis'_ikke_er_udgivet.

Jeg har svært ved at forstå at det skulle være umuligt at opdrive. Hvis jeg
søger på Atlantis og musical på Google får jeg adskillige hits til
forskellige gymnasier m.m. der har sat den op.

Prøv at ringe til KODA på mandag og spørg dem hvem der er forlægger på den.

--
Alex Bach Andersen, freelance conductor UIN: 8285066
NodeSats/MusicTypesetting - Acorn RISC PC 600 - StrongARMed

Fra : Jette H.

Dato : 20-05-01 15:53

> [...]
> søger på Atlantis og musical på Google får jeg adskillige hits til
> forskellige gymnasier m.m. der har sat den op.

Hvorvidt noderne til 'Atlantis' findes udgivet eller ej er et spørgsmål, jeg
har mødt flere gange i mit daglige arbejde som bibliotekar. Mine kolleger og
jeg har søgt 'højt og lavt' uden resultat. At gymnasier har haft den sat op
som skolekomedie skyldes sikkert særaftaler med komponisten Peter Spies
og/eller KODA. Men hvis Jan kontakter KODA for at høre nærmere, vil jeg da
meget gerne høre svaret.

Mvh Jette