sony Ericsson k700i
Fra : BGD

Dato : 04-12-04 15:40

Når jeg bruger denne smiley (kolon, minustegn, s) i en sms-besked, så
restarter telefonen.
Det ser ud som om, at det kan er en softwarefejl.
Er der nogen som har stødt på dette problem. Kan nogen hjælpe ?

MVH. BGD

Fra : Noozer

Dato : 04-12-04 16:14

> Når jeg bruger denne smiley (kolon, minustegn, s) i en sms-besked, så
> restarter telefonen.
> Det ser ud som om, at det kan er en softwarefejl.
Sker det også hvis du sender en sådan besked til en anden telefon?
Af ren nysgerrighed forsøgte jeg det lige på en t68i, p900 og t200, men
ingen fejl der :)

Fra : Rander

Dato : 04-12-04 22:17

Sat, 4 Dec 2004 15:40:00 +0100 brugte BGD 8 linier på at fortælle dette til
dk.teknik.telefoni.mobil:

> [...]
>Det ser ud som om, at det kan er en softwarefejl.
>Er der nogen som har stødt på dette problem. Kan nogen hjælpe ?

Har lige prøvet på min, og den gør det ikke. Den har firmware R2AA003.

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

En passions varighed er ligefrem proportional med varigheden af
den modstand, kvinden ydede til at begynde med. (Honoré de Balzac)

Fra : Jesper

Dato : 05-12-04 18:24

Hej.

Jeg har ikke oplevet det problem, men til gengæld så oplever jeg, at lige
pludselig, så kan telefonen ikke ringe op eller man kan heller ikke ringe
til den, og den vil heller ikke afsende SMS beskeder. Jeg skal så slukke
telefonen og så virker alt igen....

Nogen som har oplevet det?
mvh

Jesper.