hundens dårlige ører
Fra : itom

Dato : 04-12-04 15:10

Hej
Er der nogen her på siden der kender en dyrlæge der kan ordne dårlige ører
på en hund, eller har et eller andet middel der kan bruges. Vi har
efterhånden prøvet flere forskellige dyrlæger uden held.
--
M.v.h. Ib Thomsen
www.homewardbound.dk

Fra : Christina Jensen

Dato : 04-12-04 15:33

Hej Ib Thomsen. Du skriver ikke hvad problemet disideret er, ved i ikke det
selv? Min egen hund Tarzan har meget følsomme ører og kommer tit til at pibe
hvis man røre enten for hårdt eller for blødt, og det er aldrig de samme
steder, det kan vores dyrlæger ikke gøre noget ved, er det samme situation
ved jeres hund?

Venlig hilsen Christina og Tarzan.

Fra : STIG RASMUSSEN

Dato : 04-12-04 16:28

Mine2 golden reitrivere havde jævnligt øregnask, min desværre afdøde dyrlæge
sagde, en tot vat vædet med oliven olie og 2 fingre holdt ørene rene.Ved
infektion 3 dråber penicillin og rigtigt massere bag øret, og det hjalp,
hængeører er udsatte, siden haft 2 schæfere ingen øreproblemer.

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 04-12-04 16:53

On Sat, 4 Dec 2004 15:10:16 +0100, "itom" <itom@oncable.dk> wrote:

> [...]
>på en hund, eller har et eller andet middel der kan bruges. Vi har
>efterhånden prøvet flere forskellige dyrlæger uden held.

hvis nogen kan så er det landbohøjskolen på Frb, der har de alle de
dygtigeste i landet, dem som uddanner alle dyrlægerne, jeg har selv
haft uheldige oplevelser med flere dyrlæger, da jeg gik på
landbohøjskolen løste de problemet, men du skal kunne komme derind om
formidagen hvor de har åbningstid vist nok imellem 9 og 12