jubii så kom de enlig :-)
Fra : Tournesol

Dato : 04-12-04 13:43

Hejsa

Her til morgen fødte Celine endelig 3 dejlige killinger
De er bare så nuttet

Jeg har tilsnusket mig et billede af missemor og mislingerne de kan ses på
min hjemmeside www.dktournesol.dk
Celine er bare sådan en god mor )))

Knus Henriette.

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 04-12-04 12:56

"Tournesol" <bankehytten@kattebakkeyahoo.dk> writes:

> Hejsa
>
> Her til morgen fødte Celine endelig 3 dejlige killinger
> De er bare så nuttet

Kun 3 du tror ikke at hun bare har tømt det ene horn :-?

> Jeg har tilsnusket mig et billede af missemor og mislingerne de kan ses på
> min hjemmeside www.dktournesol.dk
> Celine er bare sådan en god mor )))

Jamen tillykke med de små, er det så nu vi skal glæde os til at se
flere billeder hen ad vejen

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Tournesol

Dato : 04-12-04 15:21

Hejsa

> Kun 3 du tror ikke at hun bare har tømt det ene horn :-?

hun fødte den sidste i morges 6,30 så jeg tror ikke der er flere men man kan
da altid blive overasket
Killingerne var rimelig store 123 128 og 136 g så det forklare nok hvorfor
hun tog så meget på og jeg derfor havde gætte på 1-2 mere

> Jamen tillykke med de små, er det så nu vi skal glæde os til at se
> flere billeder hen ad vejen

Tak der kommer flere med tiden men jeg syntes ikke jeg vil belemer henne
mere med kameraet >grin< men hvor der det svært at lade henne være men
hun virker nu som om hun nyder at jeg er hos henne

Knus Henriette.

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 04-12-04 18:25

> [...]

> Killingerne var rimelig store 123 128 og 136 g så det forklare nok hvorfor
> hun tog så meget på og jeg derfor havde gætte på 1-2 mere

Naej så er sandsynligheden for at der er flere nok ikke så stor...
Men det er da også nogle pænt store mivere, må have gjort godt ondt på
hende..

> Tak der kommer flere med tiden men jeg syntes ikke jeg vil belemer henne
> mere med kameraet >grin< men hvor der det svært at lade henne være men
> hun virker nu som om hun nyder at jeg er hos henne

Mange tak, de bliver jo også sjovere når de er noget ældre sådan en 14
dages tid eller så. Men jeg tror nu heller ikke at man skal lade hende
være *helt* Hun nyder garanteret at blive nusset lidt om og det er
også god træning for de små at de fra starten vænner sig til at blive
rørt ved af andre end mor og søskende.

Fra : Tournesol

Dato : 05-12-04 08:22

Godmorgen Henrik

> Naej så er sandsynligheden for at der er flere nok ikke så stor...
> Men det er da også nogle pænt store mivere, må have gjort godt ondt på
> hende..

det kan jeg skrive under på det gjroe ikke mindste fordi den første var en
sædefødsel og den sad fast vi måtte forsigtig hjælpe den ud, jeg troede
faktisk den var død men vi gnuppede den godt og jeg slungede den en gang
(det kan jeg ikke lide at gøre) imellem tiden havde min mand får beroligt
Celine som gik helt i panik og hun klare så resten selv de 2 næste kom som
mandler.

> [...]
> være *helt* Hun nyder garanteret at blive nusset lidt om og det er
> også god træning for de små at de fra starten vænner sig til at blive

Jeg pelejer at give dem ro et dags tid hvor det hovdesagligt kun er mig
eller min mand der går ind til mormis især når det er første gangs fødene de
skal jo lige hitte ud af havd det er for nogle pølser >grin< uden at der
kommer et rens af mennekser og de andre katte
Men det går helt fint også her til morgen de nadre har hilst på henne og
killingerne uden problmer og farmand har været inde og godkende >grin< han
kan godt finde på at lægge sig hos killingerne når mormisserne går men
begynder de at forsøge at patte så går han >aaaadd< det ser sjovt ud

Jo jo de er skam i hænder meget allerede børne må dog vente lidt med at
holde killinger de må nøjes med at se

Jeg har planer om at få en web cam til at køre på min web når killingerne
kommer ind i kravlegåden i stuen meeeen det er ikke helt nemt at få sådan
noget til at virke meeen der er heldigvis også lidt tid før de kommer her
ind i stuen og hygge

Knus henriette.
--
Dk Tournesol
www.dktournesol.dk

Fra : Denise

Dato : 04-12-04 18:24

Tournesol wrote:
> [...]
> De er bare så nuttet
>
> Jeg har tilsnusket mig et billede af missemor og mislingerne de kan

Tillykke - Uhh, små søde mislinger. Godt det ikke er mig, så vil jeg ikke få
lavet andet end at sidde og kigge på dem, og kalde på manden hele tiden med
"ihh, kom lige og se", og til sidst ville han blive vanvittig og låse døren
ind til sit computerværelse, så jeg kunne lade ham i fred

--
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 04-12-04 21:46

"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> wrote in

> og til sidst ville han blive vanvittig og låse døren
> ind til sit computerværelse, så jeg kunne lade ham i fred

Så ville han vel også være nødt til at investere i nogle ørepropper,
ikk'?

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Denise

Dato : 04-12-04 22:20

Kate wrote:
> "Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> wrote in

> Så ville han vel også være nødt til at investere i nogle ørepropper,
> ikk'?

Hæ hæ, næh jeg tror bare han ville ignorere mig tilsidst
Forresten, har du flere kyllinger tilbage, Molly har kun 3 tilbage?

--
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 04-12-04 23:06

> Forresten, har du flere kyllinger tilbage, Molly har kun 3 tilbage?

Ja, det har jeg faktisk. Mowgli er kørt lidt "død" i dem. Vi kan lige
tage den over mail.

Fra : Denise

Dato : 04-12-04 23:34

Kate wrote:
> "Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> wrote in

> Ja, det har jeg faktisk. Mowgli er kørt lidt "død" i dem. Vi kan lige
> tage den over mail.

Ja lad os. Du har min private mail ikke ?

--
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 04-12-04 23:50

> Ja lad os. Du har min private mail ikke ?

Jo, mail afsendt

Fra : Tournesol

Dato : 05-12-04 08:24

godmorgen Denise

> [...]
> ind til sit computerværelse, så jeg kunne lade ham i fred
>

>hæhæ< min har pip allerede men han nyder nu også at se på dem
Jeg må også bare kigge på dem de er så nuttet

Knus Henriette.

--
Dk Tournesol
www.dktournesol.dk