Hvilken model
Fra : Mikael Mortensen

Dato : 03-12-04 21:29

Hej

Kan man taste noget på en Nokia og se hvilken model det er?

MvH
Mikael

Fra : Th Frydensberg

Dato : 03-12-04 22:11

Mikael Mortensen wrote:

> Hej
>
> Kan man taste noget på en Nokia og se hvilken model det er?

næ men står som regel bag batteriet !

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 04-12-04 00:28

> næ men står som regel bag batteriet !

Der står intet på denne...

/Mikael

Fra : Calle.

Dato : 04-12-04 10:45

Mikael Mortensen wrote:

> Der står intet på denne...

Du kan se alle modellerne på nokia.dk
i højre side, kan du vælge aktuelle eller udgåede modeller.
Så du brude kunne se den der
--
Calle.

Fra : JMo.

Dato : 04-12-04 15:06

Mikael Mortensen wrote:

> Der står intet på denne...

Hvis det er en ældre sag står der et typenr. bag batteriet - med lidt
google'ing kan man som regel finde det tilhørende modelnummer. Ellers post
det her, så kan jeg prøve at grave lidt efter det.

(Typenummeret kommer også frem hvis du taster *#0000# når den er tændt)

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 05-12-04 15:51

> [...]
> det her, så kan jeg prøve at grave lidt efter det.
> (Typenummeret kommer også frem hvis du taster >*#0000# når den er tændt)

Nu har jeg fundet ud af det.
Jeg tastede ovenstående og søgte.

Tak for alle svarene..!

Mvh
Mikael

Fra : Anders

Dato : 04-12-04 07:05

Nej, det kan du ikke. Men du kan muligvis se det, hvis du fjerner batteriet.
Det kan være at det står der..

Mvh
Anders