Mobil til 10 årig
Fra : Fru Sørensen

Dato : 03-12-04 16:35

Hej gruppe

Vores 10-årige dreng skal have en mobil i julegave.
Ja ja, jeg ved godt det måske er tidligt for nogen !!!!!!
Men det skal han altså

Men nu er spørgsmålet, hvilken ????

Han selv har kig på en Nokia 3220.
Han far har kig på en Nokia NGage.

Hvad vil I anbefale ???

Hilsen Lene

Fra : Anders

Dato : 03-12-04 17:31

Hvad skal knægten bruge den til ?

Hvis han kun skal SMS'e og ringe, så vil jeg mene at en Nokia 3510i ville
kunne dække hans behov...

Mvh
Anders

Fra : BorreBoy

Dato : 03-12-04 17:32

> [...]
> Hej gruppe
>
> Vores 10-årige dreng skal have en mobil i julegave.
> Ja ja, jeg ved godt det måske er tidligt for nogen !!!!!!

En SonyEricsson K500i

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 03-12-04 21:37

Hej

> En SonyEricsson K500i

Dårlig ide... Sony Ericsson er noget L...
- Køb Siemens.

MvH
Mikael

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 03-12-04 22:33

> Dårlig ide... Sony Ericsson er noget L...
> - Køb Siemens.

Uddyb venligst. Jeg har i flere år brugt SonyEricsson uden problemer.

Derudover ville SE K500i også være mit bud på en god telefon til knægten.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 04-12-04 00:38

> Uddyb venligst. Jeg har i flere år brugt SonyEricsson uden problemer.
>
> Derudover ville SE K500i også være mit bud på en god telefon til knægten.

Jeg har tidligere haft en Ericsson (før Sony kom til) som ikke virkede
ordentligt.
For ½ år siden købte jeg en Sony Ericsson T630 som ikke virkede
og efter 4 reparationer blev den ombyttet med een der heller ikke virker.
Jeg har hørt fra folk der har både T610 og T630 at de ikke virker.
Måske K500i er bedre... Men jeg ville ikke turde tage chancen.

/Mikael

Fra : Anders

Dato : 04-12-04 07:01

Siemens er det værste gang lort, jeg har haft dd.
Har haft både Nokia og (Sony)Ericsson, og jeg må give Jeppe Vestergård ret,
SE de laver meget bedre telefoner end Nokia.

Nokia'er har klart dårligere lyd en SE. Der er lige lavet en test med
Bluetooth (Nyeste nr. af PC World), hvor det var en SE der vandt (K700i).

SE er et af de mærker der holder prisen, det gør Nokia heller ikke. De
falder temmeligt hurtigt i pris.
- Det må være et tegn på kvalitet.

Så Nokia må være noget lort.

Mvh
Anders

Fra : John

Dato : 04-12-04 22:49

"Mikael Mortensen" <mikael@danbbs.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

> Dårlig ide... Sony Ericsson er noget L...
> - Køb Siemens.

Ha... og så anbefaler du Siemens. LOL

Mvh

John

Fra : Kostas

Dato : 06-12-04 08:48

"John" <jk7410@hotmail.com> wrote in news:cotbbj$o8q$1@news.cybercity.dk:

> "Mikael Mortensen" <mikael@danbbs.dk> skrev i en meddelelse

> Ha... og så anbefaler du Siemens. LOL
>

> Mvh
>
> John

Ja den har jeg også moret mig meget over.

Vi har nu i et par år kørt med Siemens telefoner i firmaet og har haft en
del problemer - specielt med S55.

Skiftede til T630 for ikke så længe siden og har ikke fortrudt. Det er sq
en dejlig telefon - ingen problemer med den endnu.

mvh

Kostas

Fra : John

Dato : 06-12-04 16:30

"Kostas" <email@@kostas.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Skiftede til T630 for ikke så længe siden og har ikke fortrudt. Det er sq
> en dejlig telefon - ingen problemer med den endnu.

Kender en del der har haft forskellige Siemens modeller (blandt andet C60).
Fælles for dem alle var: ustabile telefoner, langsomme menuer, elendig
følsomhed og en dårlig lyd.

Ikke at jeg normalt forbinder Siemens med dårlig kvalitet, men mange af
deres mobiltelefoner har de ikke været for heldige med.

Mvh

John

Fra : Laziter [9440]

Dato : 04-12-04 01:38

"Fru Sørensen" <fjernprivat@cadtech.dk> skrev i en meddelelse

> Han selv har kig på en Nokia 3220.

Tja 3220 er da helt sikkert rettet mod de yngre brugere, den er fyldt med
lys og andet gøgl som ingen reelt har brug for, måske lige undtaget kameraet
som er for begyndere (dårlig opløsning, men stadig sjovt nok).
Men til alm. brug som SMS og samtale er den såmænd ok.

> Han far har kig på en Nokia NGage.

Jeg har selv en sådan og er rigtig glad for den, men det er mest pga. af
muligheden for at spille spil, afspille mp3, film og høre radio.
At skrive SMS på den er lidt af en udfordring, og jeg vil ikke anbefale den
til det.
Udover det er det en ganske god telefon med masser af muligheder.

Mvh
Benjamin

Fra : Fru Sørensen

Dato : 04-12-04 10:49

"Laziter [9440]" <laziterNO@THANKSgmail.com> skrev i en meddelelse

> Men til alm. brug som SMS og samtale er den såmænd ok.
>
> At skrive SMS på den er lidt af en udfordring, og jeg vil ikke anbefale
den
> til det.

Tak for svaret

Han skal mest bruge til SMS'ere.
Så det bliver nok N3220'eren.

God jul

Hilsen Lene

Fra : Calle.

Dato : 04-12-04 10:42

Fru Sørensen wrote:
> Hej gruppe
>
> Vores 10-årige dreng skal have en mobil i julegave.
> Ja ja, jeg ved godt det måske er tidligt for nogen !!!!!!
> [...]
3220 eller 3510i, som er en stabil telefon
--
Calle.

Fra : Fru Sørensen

Dato : 06-12-04 08:19

> 3220 eller 3510i, som er en stabil telefon
> --
> Calle.

Han har en 3510i og den trænger til at blive udskiftet.
Det er nemlig et "arvestykke" fra én af storebrødrene

Lene