Sidder fast i HL2 (stor bro)
Fra : Sven

Dato : 04-12-04 05:33

Hej.
Jeg er kommet over en stor bro, og har skubbet et stik ud af en (??),
hvorved strømmen forsvandt til et blåt gitter. Derefter kom der en
"helikopter", som jeg fik ned ved at gå halvvejs tilbage over
broskellettet og tage nogle raketter. Men hvad nu?Jeg er gået tilbage
til der, hvor jeg pillede strømstikket ud. jeg kan samle det op, men
kan ikke få det tilsluttet igen. Skal jeg det? Eller skal jeg tilbage
over broskellettet igen?

Sven

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 04-12-04 05:41

Sven wrote:
> [...]
> til der, hvor jeg pillede strømstikket ud. jeg kan samle det op, men
> kan ikke få det tilsluttet igen. Skal jeg det? Eller skal jeg tilbage

Du skal ikke tilslutte strømstikket igen. Jeg mener, du skal tilbage og
køre videre i din bil, men det kan da være, at jeg husker forkert.

Fra : Søren Christensen

Dato : 04-12-04 09:28

"Thomas K. Jeppesen" <invalid@sick.house> skrev i en meddelelse

> Du skal ikke tilslutte strømstikket igen. Jeg mener, du skal tilbage og
> køre videre i din bil, men det kan da være, at jeg husker forkert.'

Du skal tilbage og tage din bil.

Fra : preben nielsen

Dato : 04-12-04 11:19

"Sven" <chanelle4_nospam@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ud. jeg kan samle det op, men kan ikke få det tilsluttet igen.
> Skal jeg det? Eller skal jeg tilbage over broskellettet igen?

Tilbage til bilen....

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : BuFFerz

Dato : 04-12-04 14:48

Husk at trykke på en knap i samme rum hvor du trækker stikket ud

og så tilbage til bilen igen.

Fra : Vega

Dato : 04-12-04 16:28

"BuFFerz" <fiktiv@email.fiktiv> skrev i en meddelelse
> Husk at trykke på en knap i samme rum hvor du trækker stikket ud
>
> og så tilbage til bilen igen.

og køre over broen.

Mvh. Vega.

Fra : Sven

Dato : 04-12-04 17:11

> Husk at trykke på en knap i samme rum hvor du trækker stikket ud
>
> og så tilbage til bilen igen.

Takker for svarene! Der er ganske rigtig en knap der lyser rødt, men
der sker ikke noget ved, at jeg trykker på den. Den sidder til venstre
for den computerlignende dims der hænger på væggen.

Sven

Fra : Mads

Dato : 04-12-04 18:20

On Sat, 4 Dec 2004 17:10:36 +0100, "Sven"
<chanelle4_nospam@hotmail.com> wrote:

>Takker for svarene! Der er ganske rigtig en knap der lyser rødt, men
>der sker ikke noget ved, at jeg trykker på den. Den sidder til venstre
>for den computerlignende dims der hænger på væggen.

Der er en konsol med en skærm på væggen i et
af rummene. Der slukker du for barriererne på
broen og du kan se en besked om dette på skærmen
på væggen. Så ved du at barrieren er slukket inden
du kravler tilbage til bilen.

mvh Mads