CD-Key til Half-Life 1
Fra : Ukendt

Dato : 03-12-04 21:21

Jeg har CD-key til Half-Life 1 hvis der er nogen der skulle have interesse.

--
MVH,
Tommy Jensen

Fra : Mads

Dato : 03-12-04 22:20

On Fri, 3 Dec 2004 21:21:12 +0100, "Tommy Jensen"
<viborg_dk(snabel-a)hotmail.com> wrote:

>Jeg har CD-key til Half-Life 1 hvis der er nogen der skulle have interesse.

Jeg har 2.

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 04-12-04 00:48

Mads wrote:

> Jeg har 2.

Og?

Fra : Mads

Dato : 04-12-04 01:27

On Sat, 04 Dec 2004 00:48:09 +0100, "Thomas K. Jeppesen"
<invalid@sick.house> wrote:

>Og?

42

Fra : Mikael Schøler

Dato : 04-12-04 10:22

Mads wrote:

> 42
Blå :)

Fra : Peter \(8464\)

Dato : 05-12-04 14:24

Mads wrote:
> 42

Hvad var spørgsmålet?

--
Mvh.
Peter Bak

Erstat invalid med dk i min mailadr.

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 05-12-04 15:07

"Peter (8464)" <usenet@vesterbro24.invalid> wrote in message

> Hvad var spørgsmålet?

What do you get if you muliply six by nine?

Mvh. Martin

Fra : Sune Salminen

Dato : 05-12-04 16:49

Peter (8464) wrote:

> Hvad var spørgsmålet?

Hvad er meningen med livet, universet og "alt det der"?

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 05-12-04 16:55

"Sune Salminen"

> Hvad er meningen med livet, universet og "alt det der"?

Ohh - DET svar kan du finde i "Farvel og tak for fisk"

- Peter

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 05-12-04 17:34

"Peter Lykkegaard" <polonline@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Sune Salminen"

> Ohh - DET svar kan du finde i "Farvel og tak for fisk"

Ja, og svaret er som nævnt

/Henrik

Fra : Stærk Tobak

Dato : 05-12-04 17:45

On Sun, 5 Dec 2004 16:55:20 +0100, "Peter Lykkegaard" <polonline@hotmail.com>
wrote in dk.spil.computer:

>"Sune Salminen"

life, the universe and everything?!?=42

42 forekommer også i x-files.

>Ohh - DET svar kan du finde i "Farvel og tak for fisk"
>
>- Peter

Nu vi er ved at have noget, så har jeg HGTTG både på dvd og som hørespil (12
afsnit).

"The Restaurant at the End of the Universe", "Life, the Universe and
Everything", "So Long, and Thanks for All the Fish", "Mostly Harmless.

--
Gerner

Folk med stress bruger planlægningskalendere.
Folk der bruger planlægningskalendere får stress.
(denne signatur er beskyttet mod kommentarer).

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 05-12-04 22:10

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> wrote in message

> Hvad er meningen med livet, universet og "alt det der"?

Forkert...

For lige at tage nørde brillerne på... Deep Though bliver bedt om at udregne
"The answer to life, the universe and everything".... hvilket resulterer i
"42".... MEN! Deraf er der ingen der forstår noget som helst.... for hvad
betyder "42" ?

For at forstå hvad "42" betyder, skal man kende spørgsmålet.... og
spørgsmålet får man senere at vide er "What do you get if you multiply six
by nine?"

Mvh. Martin

Fra : Peter \(8464\)

Dato : 06-12-04 08:39

Martin Ohlsson wrote:

> [...]
> For at forstå hvad "42" betyder, skal man kende spørgsmålet.... og
> spørgsmålet får man senere at vide er "What do you get if you

Hæhæ.. det var dét jeg fiskede efter

Fra : Peter T.

Dato : 04-12-04 03:56

Thomas K. Jeppesen leverede følgende historie fra de varme lande:

> Og?

Jeg har kun en enkelt. :(

;)

--
"Jeg nøjes med mine 2x 2.5m2 til hver højttaler og det syntes jeg
lyder fint. Også selv om ekspedienten svor at et par tilspillede

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 04-12-04 12:05

"Tommy Jensen" <viborg_dk(snabel-a)hotmail.com> wrote in message
> Jeg har CD-key til Half-Life 1 hvis der er nogen der skulle have
> interesse.
>
> --

Du må gerne maile den til mig hvis du stadig ikke bruger den.. Jeg har selv
købt Halflife 2, men et par venner spiller stadig CS 1.6 og det kunne da
være hyggeligt også at spille med dem nogle gange

Så bring it on :D

Mvh. Martin