Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
et andeledes måge foto....
Fra : fam. Ager

Dato : 03-12-04 21:57

hej

var med sønninke nede ved en sø,hvor han skulle fodre ander......jeg havde
kameraet med og benyttede chancen.......

det teget med 1dmII+70-200L.....
ikraftigt modlys,hvor jeg valgt at prøve med lidt flash......

resultatet blev dette, kritik meget velkommen......

torben

Fra : KNL DtP

Dato : 03-12-04 22:12

> resultatet blev dette, kritik meget velkommen......

Jeg kan godt lide lyset på mågen, og bevægelsen med flash synes jeg giver en
masse dynamik. Lækkert!

Fokus og eksponering er glimrende, men jeg er ikke så vild med den store ...
klump i baggrunden. Havde baggrunden været helt sort, ville det være fint -
havde det været hav/vand, var det ligeledes okay - men jeg bliver forstyrret
af dimsen.

Desuden bryder jeg mig ikke om rammen - tror en helt enkel hvid kant ville
passe bedre.

MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : fam. Ager

Dato : 03-12-04 22:18

"KNL DtP" <knl_dtp@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg kan godt lide lyset på mågen, og bevægelsen med flash synes jeg giver
> en
> masse dynamik. Lækkert!

tak!!!

> [...]
> fint -
> havde det været hav/vand, var det ligeledes okay - men jeg bliver

det er en sten i søen.......ikke bare lige at flytte :0))

> Desuden bryder jeg mig ikke om rammen - tror en helt enkel hvid kant ville
> passe bedre.

nok en smagssag,men du har ret...

mvh torben og tak for kritik

Fra :

Dato : 03-12-04 22:27

> [...]
> ikraftigt modlys,hvor jeg valgt at prøve med lidt flash......
>
> resultatet blev dette, kritik meget velkommen......

Flot
Henrik

Fra : Jacob K.

Dato : 04-12-04 13:27

Hej.

> resultatet blev dette, kritik meget velkommen......

Du kunne vel ikke smide billedet på nettet på fotokritik eller megapixel
el.lign.?
Min udbyder tilbyder ikke de binære grupper...

-Jacob.

Fra : Langgaard

Dato : 04-12-04 13:56

> [...]
> ikraftigt modlys,hvor jeg valgt at prøve med lidt flash......
>
> resultatet blev dette, kritik meget velkommen......

Hej

Ja, jeg støtter Jacob´s ide med at smide billedet på www.fotokritik.dk, da
der er en del udbyddere der ikke vil have noget med disse binaere grupper at
gøre

--
Venlig hilsen Leif Langgaard

www.analogfoto.dk - Salg & køb af analogt fotoudstyr.
www.megapixels.dk (tom)

Fra : Simon Nielsen

Dato : 04-12-04 17:19

"fam. Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> ikraftigt modlys,hvor jeg valgt at prøve med lidt flash......
>
> resultatet blev dette, kritik meget velkommen......

Ret fedt foto, det er godt nok noget der er svært at gøre efter, kan du ikke
prøve at klone stenen væk eller lave en komplet sort baggrund. Det ville
være spændene at se, jeg er desuden enig med at de sten er meget
forstyrrende elementer i et ellers perfekt billede.

Simon
"lad være med at tænke negativt før nogen kalder dig svin"
Simon Nielsen - 2004