Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
4000 Kr.
Fra : Gismo

Dato : 03-12-04 16:02

Hej.

Hvis I havde 4K til et Dkamera hvad skulle det så være
og hvorfor, det skal være at inkl.. dog ikke det store behov
for hukommelse, da den bærbare er med på ferie.

Ellers er kravene et kompakt kamera, skal kunne tage
fornuftige billeder indendørs, et analog kamera har jo
også store prob.

Gismo

Fra : Hans Joergensen

Dato : 03-12-04 16:17

Gismo wrote:
> Hvis I havde 4K til et Dkamera hvad skulle det så være
> og hvorfor, det skal være at inkl.. dog ikke det store behov
> for hukommelse, da den bærbare er med på ferie.

Jeg vil tro et Canon S1 IS eller sådan..

// Hans
--
Hi! I'm a .signature virus!

Fra : Mark

Dato : 03-12-04 16:53

Hej

Kig nærmere på et Canon S60, det kan fås til under 4000 inkl. ekstra batteri
og et større hukommelses kort.

Mvh
Mark

Fra : Peter Mogensen

Dato : 03-12-04 20:12

Gismo wrote:
> [...]
>
> Ellers er kravene et kompakt kamera, skal kunne tage
> fornuftige billeder indendørs, et analog kamera har jo

Har anskaffet et Nikon coolpix 5200. Det tager ganske ok billeder
indendørs, er ikke forlangsomt og er ret kompakt. Det fås til omkring
3000 uden tilbehør. Så der skulle være råd til lidt ekstra.

Peter