ÆG ....
Fra : Malene Günther Gomez

Dato : 03-12-04 14:45

En af minefisk,en ciklide, har lagt æg, på siden af en stor sten. Nu er det
sådan at hannen døde for ca. 5 uger siden, så de bliver vel ikke til noget
???
Mvh. Malene

Fra : Steen Christensen

Dato : 03-12-04 15:16

Den Fri, 03 Dec 2004 14:44:38 +0100. skrev Malene Günther Gomez:

> [...]
> sådan at hannen døde for ca. 5 uger siden, så de bliver vel ikke til noget

Jeg troede kun at det var høns der var dumme nok til at gøre sådan
noget

Jeg tror ikke at du skal regne med at der kommer unger, da der normalt
skal være en han til at befrugte æggene. Jeg kender ikke til cichlider
der kan opbevare sperm i 5 uger.

Steen Christensen
Tourinnes la Grosse, Belgien

Fra : Malene Günther Gomez

Dato : 03-12-04 15:23

Tænkte det nok .... er det for sent og anskaffe en han nu ??

Fra : Brizz

Dato : 03-12-04 21:01

> Tænkte det nok .... er det for sent og anskaffe en han nu ??

Nok for sent at anskaffe en han til de æg du har nu da det nok ikke er lige
som mange andre han (dyr) der går på det første og bedste

Men anskaf dig en han så det senere kan blive til nogen unger.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk