MS Windows
briani 27239
Skærmbilledet "ruller" ikke jævnt, trods o~
Fra : Henrik Mortensen

Dato : 03-12-04 11:17

Trods "jævn rulning" er vinket af, så har mit skærmbillede fået en
"bølgebevægelse" når jeg scroller ned med rullen på musen.

Dette problem er opstået efter indkøb af ny PC, dvs jeg er gået fra 800mhz
til 2500mhz, ram er 4doblet.

Den gamle maskine kørtte på et TNT2 32mb kort, hvorimod den nye kører fra
onboard grafik. Jeg har dog prøvet at installere det gamle kort, men det
ændrer ikke rulningen.

Det ser ud som en "bølgebevægelse" der starter forneden og ruller hele vejen
op når jeg scoller. Dette irriterende fænomen havde den gamle maskine intet
af.

Jeg tror det er et opsætningsproblem, men ved ikke hvor jeg skal pille.

Mvh
Henrik

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 03-12-04 11:26

"Henrik Mortensen" <dsl65684fjern@vip.cybercity.dk> writes:

> Det ser ud som en "bølgebevægelse" der starter forneden og ruller hele vejen
> op når jeg scoller. Dette irriterende fænomen havde den gamle maskine intet
> af.

Det lyder som om du har fået skiftet til en uaccellereret
grafikdriver, og ikke en der udnytter dit kort.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://unixsnedkeren.dk/ravn