Hvordan kan jeg gøre såen at folk kan uplo~
Fra : Alexander færch

Dato : 04-12-04 00:15

Hej allesammen jeg er lige begyndt på at lave hjemmesider og jeg
er ny i html community.

Jeg ville bar lige spørge om der ikke var en der kunne fortælle
mig hvordan jeg kan gøre såen at folk kan uploade på min side....
:S

vis muligt så ville det være en stor hjælp hvis Du/I gad at sende
Dit/jeres svar til min mail Theonlyfix@hotmail.com -
afaerc@aabc.dk

på forhånd tak

fix

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : pepss

Dato : 04-12-04 08:51

"Alexander færch" skrev

> Jeg ville bar lige spørge om der ikke var en der kunne fortælle
> mig hvordan jeg kan gøre såen at folk kan uploade på min side....

til det skal du over i noget server side (asp, dotnet, php m.m.) forst skal
du finde ud af hvad du kan bruge på dit webhotel.

> vis muligt så ville det være en stor hjælp hvis Du/I gad at sende
> Dit/jeres svar til min mail

svar her for det kan jo være der er andre der kan få hjælp af svaret

--
Pepss
Den ordblinde der prøver at blive webdesigner