HJÆLP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fra : Black DeFender

Dato : 18-05-01 17:49

Når jeg surfer rundt på nettet blinker alle Animationer + selve siden også
blinker når man kører op & ned på den med musen!!!!
Hvad skal jeg gøre???
Hilsen Black DeFender.

Fra : Morten Ovi

Dato : 18-05-01 20:07

"Black DeFender" <1253@mail.dk> somehow wrote...

Tror du at det hjælper med alle de udråbstegn?

--
Ovi

Fra : Black DeFender

Dato : 18-05-01 20:21

Tak for hjælpen

Fra : Morten Ovi

Dato : 18-05-01 23:01

"Black DeFender" <1253@mail.dk> somehow mumbled:

> Tak for hjælpen

Selv tak. En anden gang, så kunne det måske svare sig at give nogle flere
informationer.

Tag et smut forbi www.usenet.dk og lær hvordan man citerer/quoter.

Gamerz...

FUT: Mudder (kom nu)
--
Ovi

Fra : Willow_

Dato : 18-05-01 20:56

Fri, 18 May 2001 18:48:40 +0200 tænkte og nedskrev "Black DeFender"
<1253@mail.dk>:

>Når jeg surfer rundt på nettet blinker alle Animationer + selve siden også
>blinker når man kører op & ned på den med musen!!!!
>Hvad skal jeg gøre???

Hvilken browser benytter du?... kom med nogen flere informationer,
ellers er det ret svært at hjælpe dig.

Se også nærmere på http://usenet.dk, her kan du læse om
nyhedsgrupperne.

--
Mvh, Regin Larsen
http://opia.dk

Fra : Black DeFender

Dato : 18-05-01 21:39

Internet Explorer 5.5

Fra : Santa AKA ?

Dato : 19-06-01 23:15

Hej Dav, Svend is Calling :) Sjovt lige at finde dig her, men før eller
siden støder man jo sammen...
Fandt du ud af det?

--
Best Regards