Wanasave 3310
Fra : Morten B

Dato : 18-05-01 16:56

Jeg har læst mange skrækhistorier her i gruppen om folk der har bestilt en
gratis Nokia 3210 hos Wanasave og har ventet i urimelig lang tid på
telefonen og simkortet.

Jeg overvejer nu selv at købe en Nokia 3310 til 299,- med Telia Conto 100,
og vil derfor gerne høre hvordan det ser ud med leveringstider på hhv.
telefon og simkort i dag?

Nogen der har erfaringer?

/Morten

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 18-05-01 18:13

Morten B skrev:

> [...]
>
> Jeg overvejer nu selv at købe en Nokia 3310 til 299,- med Telia Conto 100,
> og vil derfor gerne høre hvordan det ser ud med leveringstider på hhv.

Tja....
Jeg bestilte i Januar, og har stadig ikke set min 3210, de bliver ved
med at sigde at den nok skal kommer

--
Kenneth Olsen kenneth@olsen.dk http://www.kenneth.olsen.dk
"Det er en sund interesse der får folk til at undre sig over dagligdags

Fra : PsHdO

Dato : 19-05-01 22:36

Hej.

> Tja....
> Jeg bestilte i Januar, og har stadig ikke set min 3210, de bliver ved
> med at sigde at den nok skal kommer

Det er altså IKKE sikkert at din telefon kommer....
Har du talt med wannasave direkte i telefon ??
Jeg har lige fået min motorola 180, men først efter 3 telefoniske rykkere,
her sidste gang sagde de at de havde haft store problemer.
1. Telia havde smidt nogle ansøgninger væk.
2. Wannasave havde smidt nogle bestillinger væk.
3. Det firma i ??Padborg?? som telefonerne kommer fra havde smidt nogle
bestillinger væk.

Så ryk, ryk og ryk så igen, til sidst hjælper det, og det er jo også flinke
folk at tale med.

Mvh.

Fra : jan steen sørensen

Dato : 20-05-01 21:57

PsHdO skrev i meddelelsen ...
> [...]
>her sidste gang sagde de at de havde haft store problemer.
>1. Telia havde smidt nogle ansøgninger væk.

Eller "bare" ikke blevet færdigbehandlet endnu - det er jo mennesker - det
er jo som bekendt menneskelgt at fejle

>2. Wannasave havde smidt nogle bestillinger væk.

Ikke een, da det vil være det samme som at smide penge / kunder ud af
vinduet - det gør man ikke engang i Århus.
Bed dem om hjælp, de KAN lave en ny, også såfrem den aldrig er modtaget /
registreret

>3. Det firma i ??Padborg?? som telefonerne kommer fra havde smidt nogle
>bestillinger væk.

vedr. 3 : firmaet i Padborg, kan jo ikke gøre for at der er solgt 5-7 gange
det antal telefoner der er bestilt (i forecast) - derved tømmes lagrene (til
den billige pris?) - der kan ikke skaffes det fornødne antal telefoner, men
ingen vil blive snydt: ring til Telia når du har fået din telefon, og bed
dem om at registrere at du nu tager dit gratis abon igang!

>Så ryk, ryk og ryk så igen, til sidst hjælper det, og det er jo også flinke
>folk at tale med.

Jeps!

Jan

Fra : Ha Vu

Dato : 18-05-01 18:16

Hej

Jeg har den 7. maj bestilt en 3310 for 299 hos Wanna-save, og har allerede
idag(vildt overrasket) modtaget mit simkort med telefon nummer. Jeg ved
selvfølgelig ikke hvor lang tid jeg så skal vente på telefonen...

Venlig hilsen
Hà Vu, Lyngby

Fra : jan steen sørensen

Dato : 19-05-01 01:01

Morten B skrev i meddelelsen <9e3gqm$ecg$1@news.inet.tele.dk>...
> [...]
>
>Jeg overvejer nu selv at købe en Nokia 3310 til 299,- med Telia Conto 100,
>og vil derfor gerne høre hvordan det ser ud med leveringstider på hhv.

"Først til mølle" - bestilte straks, fik min 3210 inden for een uge dengang,
så først til at bestille....

Jan