Mail
Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 30-11-04 10:44

Hvordan slipper jeg for at få vist vedhæftede filer i teksten, når jeg
skriver en besked i Mail?
Rimeligt træls funktion, når man f.eks. skal sende syv eller otte fotos
eller lignende:(

Kan man slippe for den blå streg ved citater, og i stedet få vist > tegn som
det alligevel ender med hos modtageren?

/JD

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 30-11-04 14:22

"Jimmy Damsg?rd" <sdf@sdf.sd> wrote:

> Hvordan slipper jeg for at f? vist vedh?ftede filer i teksten, n?r jeg
> skriver en besked i Mail?
> Rimeligt tr?ls funktion, n?r man f.eks. skal sende syv eller otte fotos
> eller lignende:(

Du kan vælge alt og control-klikke og i menuen vælge "Vis som
symboler". Det skal desværre gøres hver gang, men mon ikke der findes
en option i Mails plist, hvor man sætte det som default?

> Kan man slippe for den bl? streg ved citater, og i stedet f? vist > tegn som
> det alligevel ender med hos modtageren?

Det tror jeg ikke.

--
Mvh.
René Frej Nielsen - Read my blog at http://blog.rfn.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 01-12-04 00:48

In article <0p8u72-qqh.ln1@osxserver.rfn.dk>,
René Frej Nielsen<spam@rfn.dk> wrote:

> Det tror jeg ikke.

Og det har noget at gøre med, at der ikke altid er hårde linieskift i
den citerede tekst, du ser, når du skriver. Det afhænger af, hvordan
linieskiftene er sat i det, du citerer fra. Det kan være "Format:
Flowed" eller helt uden linieskift. Skal der være ">" foran hver linie,
skal der være hårde liniskift. Dem sætter Mail først, når den sender
e-mailen.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster