HL2-DM og nye maps !
Fra : Carsten

Dato : 02-12-04 10:54

Er der nogen som har fundet steder med nye maps til HL2-DM online spil delen
?

Hvis JA, giv lige jeres download links videre her i indlægget.

På forhånd tak.

Hilsen Carsten

Fra : Carsten

Dato : 03-12-04 17:25

OK, har fundet et sted selv, men flere download steder ønskes.
http://halflife2.filefront.com/files/Half-Life_2/Maps;2495

Hilsen Carsten

Fra : Stærk Tobak

Dato : 04-12-04 21:34

On Fri, 3 Dec 2004 17:25:04 +0100, "Carsten" <remove@***tele2adsl.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>OK, har fundet et sted selv, men flere download steder ønskes.
>http://halflife2.filefront.com/files/Half-Life_2/Maps;2495

1. De virker ikke.
2. Eller man skal være ekspert for at få dem til at virke.
3. se 1

--
Gerner

Folk med stress bruger planlægningskalendere.
Folk der bruger planlægningskalendere får stress.
(denne signatur er beskyttet mod kommentarer).

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 05-12-04 12:36

> 1. De virker ikke.
> 2. Eller man skal være ekspert for at få dem til at virke.
> 3. se 1

De virker da fint? Og nej du skal ikke være ekspert...

Ved den fil du downloader fra siden, får du extractet 1 mappe der hedder
"hl2" som indeholder 2 mapper der hedder "maps" og "materials"

Disse 2 mapper smider du blot ind i følgende sti:

ditdrev:\Steam\SteamApps\[dit-brugernavn]\half-life 2 deathmatch\hl2mp

Jeg mener da ikke jeg er ekspert, jeg ledte bare i steam mappen efter en
mappe der indeholdt de to ovennævnte mapper som filen indholdt...

Mvh. Martin

Fra : Stærk Tobak

Dato : 05-12-04 15:48

On Sun, 5 Dec 2004 12:35:44 +0100, "Martin Ohlsson" <prodox_dk@hotmail.com>
wrote in dk.spil.computer:

> [...]
>
>Disse 2 mapper smider du blot ind i følgende sti:
>
>ditdrev:\Steam\SteamApps\[dit-brugernavn]\half-life 2 deathmatch\hl2mp

Har jeg prøvet, se 1.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 05-12-04 16:37

"Stærk Tobak" wrote

> Har jeg prøvet, se 1.

Hvad er det du ikke kan få til at virke?
Er det de baner du får hentet der er noget skrammel, eller kan du ikke få
dem frem når du starter din server?
Opbygningen i filsystemet og hvordan tingene hænger sammen er i princippet
ikke anderledes end i mods for HL1/CS etc

- Peter

Fra : Stærk Tobak

Dato : 05-12-04 17:26

On Sun, 5 Dec 2004 16:36:31 +0100, "Peter Lykkegaard" <polonline@hotmail.com>
wrote in dk.spil.computer:

>"Stærk Tobak" wrote

>Hvad er det du ikke kan få til at virke?
>Er det de baner du får hentet der er noget skrammel, eller kan du ikke få

Det meste er noget skrammel hvor intet virker som en ægte HL2 map.
Ingen taster virker, grafikken er ad h til og AI stinker.
Temmelig mange af de dl mods dukker ikke op noget steds.
I behøver ikke hjælpe mig til at få det til at fungere, jeg har slettet al
skramlet.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 05-12-04 17:54

"Stærk Tobak" wrote

> Det meste er noget skrammel hvor intet virker som en ægte HL2 map.
> Ingen taster virker, grafikken er ad h til og AI stinker.

Der er forskel på DM/MP og SP maps/mods
Subject omhandler DM maps, det ret beset bare at hæde filerne ind i de
rigtige foldere så er man kørende

> Temmelig mange af de dl mods dukker ikke op noget steds.

Jeg vil tro at de SP mods der kommer i øjeblikket ikke ret meget værd
Mange af de HL2 DM baner der kommer lige nu er remakes af gamle HL baner

Det kan også være at filerne bliver placeret forkert
De "seriøse" mods kommer med installationsprogram etc, og virker i første
forsøg

Der er forskel på rigtige mods og så "bare" nogle xtra bsp filer der bruges
i eksisterende spil fx HL DM eller CS
Fx CS er et rigtigt mod hvor man har lavet tilføjelser/udvidelser til det
oprindelige oplæg (HL)

> I behøver ikke hjælpe mig til at få det til at fungere, jeg har slettet al
> skramlet.

Ok, your loss

- Peter