Er der nogen som mangler WOW beta?
Fra : Jakob Værge

Dato : 01-12-04 13:46

For der er flere i FONA i viborg!
Og nej, jeg arbejder IKKE i fona

Fra : Simon [2700]

Dato : 01-12-04 14:37

> For der er flere i FONA i viborg!
> Og nej, jeg arbejder IKKE i fona

rygterne siger at EU closed beta skulle starte idag, spændende om den gør
det :)
-Simon

Fra : Jakob Værge

Dato : 01-12-04 15:54

ER EU Closed-beta ikke started for lang tid siden? er det ikke OPEN-Beta du
mener?

Fra : Klaus G.

Dato : 01-12-04 15:54

> rygterne siger at EU closed beta skulle starte idag, spændende om den gør
> det :)
> -Simon

Først:
EU Closed Beta har kørt længe :)

Andet:
EU Open Beta skulle starte i Dec, andet er der ikke meldt ud fra Blizzards
side.

Tredje:
De rygter jeg har hørt, siger fredag d.3 dec. Men igen, det er KUN rygter...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Simon [2700]

Dato : 02-12-04 15:05

> [...]
>
> Andet:
> EU Open Beta skulle starte i Dec, andet er der ikke meldt ud fra Blizzards

selvfølgeligt, min fejl ... :)

> Tredje:
> De rygter jeg har hørt, siger fredag d.3 dec. Men igen, det er KUN
rygter...

så er der håb endnu :)
-Simon