HL2 DM
Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 01-12-04 02:08

Fra : Simon Skarum

Dato : 01-12-04 08:10

"Peter Lykkegaard" skrev i en meddelelse ...
> Check it out

Jeps det er allerede hentet ned ;) Tror ikke jeg overlever skolen idag... Må
da bare hjem og spille det, men det bliver nok et hit til de fleste
netpartys. Glæder mig især til at se om der er nye køretøjer med... Der står
jo noget på siden om en mod med disse.
Men gravitygun skal også nok blive spas at lege med!

Mvh. Simon

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 01-12-04 10:08

"Simon Skarum" wrote

> Jeps det er allerede hentet ned ;) Tror ikke jeg overlever skolen idag...

Æhh, kan du starte HL2 eller CS:Source (eller DM)?

Der er ingen af delene der virker her

- Peter

Fra : Mads

Dato : 01-12-04 11:07

On Wed, 1 Dec 2004 10:07:31 +0100, "Peter Lykkegaard"
<polonline@hotmail.com> wrote:

>Æhh, kan du starte HL2 eller CS:Source (eller DM)?
>
>Der er ingen af delene der virker her

Mystisk. Jeg lod bare Steam programmet hente opdateringen
og starte HL2 Deathmatch op. Det virkede fint her.

HL2DM er fantastisk. Bare surt at gravity gun'en ikke virker
på levende ting, sådan som den gør i slutningen af HL2.
Det havde ellers været fedt.

mvh Mads ( alias Byte Me )

Fra : preben nielsen

Dato : 01-12-04 18:00

"Mads" <Mads@nospam.nothanks.com> skrev i en meddelelse

> HL2DM er fantastisk. Bare surt at gravity gun'en ikke virker
> på levende ting, sådan som den gør i slutningen af HL2.

Fantastisk ?? Hmmmm. Efter bare 2 spil synes jeg det er vildt
tamt.

Fra : Casper Bang

Dato : 01-12-04 20:03

> Fantastisk ?? Hmmmm. Efter bare 2 spil synes jeg det er vildt tamt.

Helt enig. Men idéen er dog god - lidt teamwork, og jeg tror den er hjemme.
Tror det kan give nogle rigtigt sjove taktiske muligheder, med en gravity
gun.

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 01-12-04 22:52

"Casper Bang" <webmaster_fjerndette@fjerndette_secretsofwar.net> skrev i en
meddelelse news:41ae1577$0$13663$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Helt enig. Men idéen er dog god - lidt teamwork, og jeg tror den er
> hjemme.
> Tror det kan give nogle rigtigt sjove taktiske muligheder, med en gravity
> gun.

Team Fortress 2 er vejen frem.
_Så_ bliver det sjovt

/Henrik

Fra : preben nielsen

Dato : 02-12-04 07:24

skrev i en meddelelse

> Helt enig. Men idéen er dog god - lidt teamwork, og jeg tror den
> er hjemme.

Hvilken ide ? Der skal vist ske meget store ændringer i enten
spillet eller servernes opsætning før det kommer tæt på den
morskab, som man kan have i DM i andre spil

Bare IMO altså.... Jeg håber da at andre føler at HL2DM er lyset i
deres liv :D

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Simon Skarum

Dato : 01-12-04 22:17

"preben nielsen" skrev i en meddelelse...
> Fantastisk ?? Hmmmm. Efter bare 2 spil synes jeg det er vildt tamt.

Samme her. Det er alt for kaotisk når der er mange spillere på serverne. Men
det bliver helt sikkert en god ting til netaftener ;)
Nu mangler vi bare DoD:S og TFC:S :)

Fra : N/A

Dato : 01-12-04 10:06

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 01-12-04 10:06

"Kim" wrote

> "Peter Lykkegaard" <polonline@hotmail.com> skrev
>
> Har du et link der virker please ?

http://www.steampowered.com/index.php?area=news&id=364

Træt af at de sletter deres items :-/

Anyway hvis du/I kan undgå at hente den update på nogen måde så gør det
Riv netstikket eller disable netværkskortet

Jeg kan ikke starte HL2 længere - bugger :-/

- Peter

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 01-12-04 11:06

Peter Lykkegaard wrote:

> [...]
> Riv netstikket eller disable netværkskortet
>
> Jeg kan ikke starte HL2 længere - bugger :-/

Ingen problemer her, hverken med HL2 eller DM -godt nok er min ping helt
i skoven, men der er heller ikke nogle europæiske servere oppe at køre
endnu, men mon ikke boomtown osv. kommer efter det snarest?
Iøvrigt står der på det link du selv henviser til, at du skal genstarte
Steam hvis du har problemer med at starte spillene op...

Cheers,
/Jakob

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 01-12-04 11:17

"Uncle Evil@home" wrote in message

> Iøvrigt står der på det link du selv henviser til, at du skal genstarte
> Steam hvis du har problemer med at starte spillene op...

Steam genstarted, computer rebootet, Steam files validated, Steam
genstartet, ...
Skrevet til Steam support etc

Nå men der er lige kommet en ny patch, der evt skulle løse problemet
Hmm, må se på det når jeg kommer hjem

Den seneste opdatering skulle ifølge (u)pålidelige rygter angiveligt chekke
for forsk hacks/cracks, der er ret mange der ikke tidligere har haft
problemer med Steam der er ramt af denne showstopper i løbet af i nat

- Peter

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 01-12-04 22:56

Peter Lykkegaard wrote:

> [...]
> for forsk hacks/cracks, der er ret mange der ikke tidligere har haft
> problemer med Steam der er ramt af denne showstopper i løbet af i nat

Fik du det til at virke? Og hvordan?

/Jakob F.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 01-12-04 23:04

"Uncle wrote

> Fik du det til at virke? Og hvordan?

Den nye patch klarede paragrafferne
Jeg gjorde ikke noget specielt som sådan udover at starte steam og vente ...

- Peter