sidder fast i mohaa
Fra : Ukendt

Dato : 30-11-04 13:05

Hej'sa

Er ved at spille det gode gamle spil igen, men kan sku ikke lige huske
hvordan jeg kommer over det pigtråds hegn efter jeg er kommet i land og
ligger på den lille bakke op til hegnet :)

Fra : Dennis Seide

Dato : 30-11-04 13:41

> Er ved at spille det gode gamle spil igen, men kan sku ikke lige huske
> hvordan jeg kommer over det pigtråds hegn efter jeg er kommet i land og
> ligger på den lille bakke op til hegnet :)

Du skal vist finde din sergent som derefter giver ordre til at dine
kammerater skal sprænge hegnet.

/dennis

Fra : Mads

Dato : 30-11-04 13:39

On Tue, 30 Nov 2004 13:04:52 +0100, "Futte" <nej da> wrote:

> [...]
>hvordan jeg kommer over det pigtråds hegn efter jeg er kommet i land og
>ligger på den lille bakke op til hegnet :)

Find sjanten og hent så de stænger med sprængstof der
ligger nede på stranden. Dine venner skal bruge stængerne
til at lave hul i hegnet.

mvh Mads

Fra : Ukendt

Dato : 30-11-04 13:49