Gode steder at købe spil
Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 25-11-04 10:44

Hvor er der et godt udvalg af spil til lave priser?

Jeg kunne godt tænke mig at købe nogle af de gode adventurespil, som
ikke længere koster fuld pris. F.eks. Syberia 1+2.

Hvilke butikker i Århus eller websites kan anbefales til indkøb?

mvh,
Mikkel

--
Mikkels Guatemala-sider:
http://lakjer.dk/mikkel/

Fra : JH

Dato : 25-11-04 11:03

Mikkel Møldrup-Lakjer wrote:
> [...]
> ikke længere koster fuld pris. F.eks. Syberia 1+2.
>
> Hvilke butikker i Århus eller websites kan anbefales til indkøb?

http://www.softexchange.dk/
ligger i Århus, og kan kun anbefales.
Har selv købt alt for meget der

JH

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 25-11-04 12:22

JH wrote:

> http://www.softexchange.dk/
> ligger i Århus, og kan kun anbefales.
> Har selv købt alt for meget der

Tak for tippet. Udmærket at man kan se deres brugte spil online.

Desværre har de ikke Syberia hverken nyt eller brugt

Mikkel

Fra : JH

Dato : 25-11-04 12:43

Mikkel Møldrup-Lakjer wrote:

> Tak for tippet. Udmærket at man kan se deres brugte spil online.
>
> Desværre har de ikke Syberia hverken nyt eller brugt

Den er her:
http://www.2ndgames.dk/forside.asp

Men deres hjemmeside er ikke alt for pålidelig.
Så ring til dem.

Har kun handlet "fysisk" hos dem,
så jeg ved ikke hvordan deres netbutik fungerer.

JH

Fra : JH

Dato : 25-11-04 12:47

JH wrote:

> Den er her:
> http://www.2ndgames.dk/forside.asp
>
> Men deres hjemmeside er ikke alt for pålidelig.
> Så ring til dem.
>

> Ser ud som om du kan få den NY her til 199.
http://www.betafon.dk/
og de plejer at have orden i tingene.

Fra : BuFFerz

Dato : 27-11-04 15:52

> http://www.betafon.dk/
> og de plejer at have orden i tingene.

400 kr for HL2 !

Så kender jeg billigere steder

fx. www.SpilPriser.dk

Fra : Ukendt

Dato : 25-11-04 12:36

"Mikkel Møldrup-Lakjer" <mikkel@fabel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> længere koster fuld pris. F.eks. Syberia 1+2.
>
> Hvilke butikker i Århus eller websites kan anbefales til indkøb?

Det ville da være en ide at prøve at spørge i dk.marked.privat.spil.computer
? Det kunne jo være nogen var villige til at sælge

> mvh,
> Mikkel

Lars B

Fra : David Lebech

Dato : 25-11-04 12:41

> [...]
>
> Jeg kunne godt tænke mig at købe nogle af de gode adventurespil, som ikke
> længere koster fuld pris. F.eks. Syberia 1+2.

Må jeg anbefale Beyond Good & Evil, Monkey Island serien samt Grim Fandango?
De kan stadig fås på næsten eller internetbutikker, men dem har du vel
spillet :)

> Hvilke butikker i Århus eller websites kan anbefales til indkøb?

Jeg ved ikke, om der ligger en Stereo Studio i Århus, men de har i hvert
fald nogle gode tilbud engang imellem. Det skulle man ellers ikke tro :)

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 25-11-04 22:42

David Lebech wrote:

> Må jeg anbefale Beyond Good & Evil, Monkey Island serien samt Grim
> Fandango? De kan stadig fås på næsten eller internetbutikker, men dem
> har du vel spillet :)

Monkey Island serien kender jeg godt, de andre to kender jeg ikke, dem
vil jeg tjekke ud.

Tak for tippene.

> Jeg ved ikke, om der ligger en Stereo Studio i Århus, men de har i
> hvert fald nogle gode tilbud engang imellem. Det skulle man ellers
> ikke tro :)

Jo vi har skam en aflægger af forretningen i Aalborg .-)

Mikkel

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 25-11-04 13:07

http://www.softfair.dk

> Jeg kunne godt tænke mig at købe nogle af de gode adventurespil, som
> ikke længere koster fuld pris. F.eks. Syberia 1+2.

http://shor.ter.dk/914894532

Jesper G. Poulsen

Fra : Carsten

Dato : 25-11-04 19:32

Find evt. spillene i www.spilpriser.dk og gå ind på butikkerne.

Ellers sælges der rigtig mange brugte/nye spil på www.qxl.dk
Har selv købt et brugt og 2 nye der til en yderst fornuftig pris.

Hilsen Carsten

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 25-11-04 22:44

Tak til alle for svarene.

Jeg fandt en kommende dobbeltudgave af Syberia I+II hos play.com: £15
inkl. levering!

Jeg har ikke handlet hos play.com før, så tip mig gerne hvis I har
erfaringer med dem.

med venlig hilsen,
Mikkel

Fra : Per Nielsen

Dato : 25-11-04 23:15

Mikkel Møldrup-Lakjer wrote:
> Jeg har ikke handlet hos play.com før, så tip mig gerne hvis I har
> erfaringer med dem.

De er udmærket og billige at handle hos, _men_...deres adresse er på Jersey
Øerne, så derfor handler du ikke indenfor EU. Jeg købte et spil (Call of
Duty:UO) hos dem for alt inkl. 186,68kr, men det blev snuppet i tolden og så
kom der lige 106kr oveni Men du kan selvfølgelig tage chancen...

Fra : Sune Salminen

Dato : 26-11-04 00:39

> [...]
> inkl. levering!
>
> Jeg har ikke handlet hos play.com før, så tip mig gerne hvis I har

Købte en dual PSX-PC USB adaptor hos dem for et års tid siden, den
fungerer perfekt og var her under en uge efter jeg bestilte den.
Ingen problemer dér.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.