America´s army + firewall
Fra : Martin Bech

Dato : 24-11-04 18:36

Hej

Er der nogle der ved hvilke porte man skal have åben for at spille på nettet
via gamespy?

America´s hjemmesiden siger følgende porte skal være åben:

UDP: 20045 - 1716 - 1717 - 1718 - 27900 -8777
TCP: 20045

men når jeg bruger de porte, så får jeg ikke nogle servere frem indenunder
deployment.

Hjælp!!!

Martin B.

Fra : niels larsen

Dato : 26-11-04 10:05

"Martin Bech" <sirbech@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hjælp!!!
>
> Martin B.
>De fleste servere plejer at bruge enten port 1716 eller 1718.
Da du installeret AAo spurgte din firewall ikke om du vil give AAO adgang
til nettet ??

Niels alias {FFO}-Kaptajnen-{DK}
www.forfunonly.dk/ffo