HL2 Anti citizen
Fra : Søren Christensen

Dato : 24-11-04 18:19

Hej

Jeg er nået til følgende bane og jeg ka tåge rundt imellem 3 gader. Alt er
dræbt og jeg har bare min sqaut med mig. Men jeg har ikke den fjernste
anelse om hvordan jeg kommer videre.
Jeg har snart sprunget alt i luften der kan sprænges og har kastet med alt
der kan kastes med min anti graviti gun.

Hvad skal jeg??

Venligst

Fra : Stærk Tobak

Dato : 24-11-04 20:44

On Wed, 24 Nov 2004 18:19:09 +0100, "Søren Christensen"
<master.klio@hotpower.dk> wrote in dk.spil.computer:

> [...]
>Jeg har snart sprunget alt i luften der kan sprænges og har kastet med alt
>der kan kastes med min anti graviti gun.

Er det mon der du skal ned i kloakerne ? Fået besked om Barney ?

--
Gerner

Folk med stress bruger planlægningskalendere.
Folk der bruger planlægningskalendere får stress.
(denne signatur er beskyttet mod kommentarer).

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 24-11-04 20:50

"Søren Christensen" <master.klio@hotpower.dk> writes:
> [...]
> Jeg har snart sprunget alt i luften der kan sprænges og har kastet med alt
> der kan kastes med min anti graviti gun.

Ja, SPOILERE, hvis man selv vil rode med banerne...

Hvis jeg husker rigtigt (du har jo ikke givet megen info, men jeg løb
selv et par gange rundt om blokken da jeg kom hertil), er det banen
hvor du lige har ryddet gaderne for 3-4 snipere, og Barney er fanget
på taget i huset i midten af de tre gader.

Ind i huset, og så er der en måde at komme helt op på taget som man
nok overser hvis man ikke løber et par gange frem og tilbage. På
øverste etage vil der dukke et par snipere op, som du ikke kan
se/dræbe nede fra gaden.
--
Lars Balker Rasmussen Consult::Perl
http://consult-perl.dk

Fra : Søren Christensen

Dato : 25-11-04 22:26

"Lars Balker Rasmussen" <lars@balker.org> skrev i en meddelelse

> [...]
> hvor du lige har ryddet gaderne for 3-4 snipere, og Barney er fanget
> på taget i huset i midten af de tre gader.

Der er ingen der er fanget...
Banen er fuldstændigt tom nu. Har kun min squat med mig.

> [...]
> nok overser hvis man ikke løber et par gange frem og tilbage. På
> øverste etage vil der dukke et par snipere op, som du ikke kan

Jeg kan ikke komme ind i nogle huse...

En fejl i mit spil?

Venligst

Fra : Søren Christensen

Dato : 25-11-04 23:09

"Søren Christensen" <master.klio@hotpower.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> alt

> Der er ingen der er fanget...
> Banen er fuldstændigt tom nu. Har kun min squat med mig.

Der er kommet en mand frem oppe i et smadret hus.
Men han fortager dig absolut intet...
Jeg har postet et billed i dk.binaer
Overskrift Vedr HL2.

Håber i kan hjælpe.

Venligst

Fra : Stærk Tobak

Dato : 26-11-04 11:54

On Thu, 25 Nov 2004 23:08:38 +0100, "Søren Christensen"
<master.klio@hotpower.dk> wrote in dk.spil.computer:

>Der er kommet en mand frem oppe i et smadret hus.
> [...]
Du skal rende rundt i de gader i 15 afsnit af chapter 11 + 12.
Hvor mange loads har du haft siden du kom til city 17 og er du startet på
afsnittene med streetwars ?
Så en bedre beskrivelse af hvad du har mødt, hvem du har mødt og det samme for
forige afsnit.
Chapter 12 hedder "follow freeman", så der er du ikke endnu.
I chapter 11 er du tit inde i bygningerne eller i tuneller.

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 26-11-04 09:15

"Søren Christensen" <master.klio@hotpower.dk> writes:
> Der er kommet en mand frem oppe i et smadret hus.
> Men han fortager dig absolut intet...
> Jeg har postet et billed i dk.binaer
> Overskrift Vedr HL2.

Du er ikke der jeg troede du var - beklager, men jeg kan ikke huske
stedet. Jeg tror dog ikke den mand betyder noget særligt.
--
Lars Balker Rasmussen