Pilestyrede spil.
Fra : Bente Christensen

Dato : 23-11-04 12:41

Hej.

Er der nogle, som har gode links til ikke-muse-styrede spil, som ikke lægger
vægt på det visuelle, men i stedet har forskellige lydeffekter?
Det må gerne være spil, som man kan spille via nettet eller sammen med sine
børn.

Hilsen en blind ludoman

Fra : Peter C:\\

Dato : 23-11-04 13:36

"Bente Christensen" <bente.chr@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vægt på det visuelle, men i stedet har forskellige lydeffekter?
> Det må gerne være spil, som man kan spille via nettet eller sammen med

Uha, den er ikke nem. Det skal være et spil som man i princippet ville kunne
bruge, selvom skærmen er slukket ?
Det eneste jeg kan komme i tanker om, er sænke slagskibe, og det kræver jo
at den blinde kan holde styr på koordinatnettet inde i hovedet.
...... eller har ikke forstået det rigtigt ?

MVH Peter C

Fra : Peter C:\\

Dato : 23-11-04 13:40

> ..... eller har ikke forstået det rigtigt ?

Der mangler et "jeg" .. der skulle stå "eller har jeg ikke forstået det
rigtigt ?"

MVH Peter C

Fra : Kasper Aae

Dato : 23-11-04 20:24