HL2 - need help. muligvis *spoiler*
Fra : Bufferz

Dato : 22-11-04 21:28

Hej

*spoiler*
~
Er kommer til det sted langs kysten i min bil hvor der er en lang bro man
skal forsere ved at gå på elementerne under den.

Har været over og trække et stik ud og gået hele vejen tilbage - hvor det
vister sig at den elektriske spærring stadig er der.

Mig der fejler eller hvad ?

Fra : Doc

Dato : 22-11-04 21:41

Hvem siger at du skal igennem den elektriske spærring?

Fra : Sune Salminen

Dato : 23-11-04 03:26

Doc wrote:
> Hvem siger at du skal igennem den elektriske spærring?

Det gør jeg f.eks.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Mads

Dato : 23-11-04 00:22

On Mon, 22 Nov 2004 21:28:23 +0100, "Bufferz" <n0spam@4.m3> wrote:

> [...]
>
>Har været over og trække et stik ud og gået hele vejen tilbage - hvor det
>vister sig at den elektriske spærring stadig er der.

Det er ikke nok at trække stikket ud. Det afbryder kun en lille
barriere i det rum. Du skal finde en kontrolpult samme sted og
hive i et håndtag. Derefter kan du på skærmen ovenover
læse at barrieren er afbrudt.
Og så kan du kravle tilbage og hente bilen.

mvh Mads

Fra : Bufferz

Dato : 23-11-04 10:41

Det var det jeg havde glemt - tak :)