CD1 sprang i luften, CD2 har jeg stadig HJ~
Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 21-11-04 23:52

Købte for et stykke tid siden spillet: Escape from Monkey Island.
En dag sprang CD1 i luften i mit CD-ROM drev... Har stadig CD2... Er der
noget, der kan gøres?

Fra : Mads

Dato : 22-11-04 00:08

On Sun, 21 Nov 2004 23:52:18 +0100, "Søren Kjeldsen"
<lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> wrote:

>Købte for et stykke tid siden spillet: Escape from Monkey Island.
>En dag sprang CD1 i luften i mit CD-ROM drev... Har stadig CD2... Er der
>noget, der kan gøres?

Kontakt udgiveren af spillet.
Det er slet ikke utænkeligt at de sender dig en ny CD.
( de vil dog muligvis kræve beviser for at du har spillet,
så hvis du har gemt stumperne af den ødelagte CD
er det godt )

mvh Mads

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 22-11-04 00:17

> [...]
> ( de vil dog muligvis kræve beviser for at du har spillet,
> så hvis du har gemt stumperne af den ødelagte CD

Crap... De er sgu smidt væk. Nåh, men så må jeg vel bare hente den ned fra
nettet.

Fra : Mads

Dato : 22-11-04 00:29

On Mon, 22 Nov 2004 00:16:49 +0100, "Søren Kjeldsen"
<lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> wrote:

>Crap... De er sgu smidt væk. Nåh, men så må jeg vel bare hente den ned fra
>nettet.

Nå, men du har jo stadig CD2, ikke ?
Måske det er nok. Det var da et forsøg værd.

mvh Mads

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 22-11-04 10:25

Søren Kjeldsen wrote:

> Crap... De er sgu smidt væk. Nåh, men så må jeg vel bare hente den
> ned fra nettet.

Du har CD2 som bevis for at du har spillet. Kontakt dog udgiveren.

Jesper G. Poulsen

Fra : Sune Storgaard

Dato : 22-11-04 11:27

Jesper G. Poulsen wrote:

> Du har CD2 som bevis for at du har spillet. Kontakt dog udgiveren.

Og hans nabo som i virkeligheden har CD1 gør det samme ?

Fra : Carsten

Dato : 22-11-04 13:23

CD2 og spil koden burde være nok til Spil udgiveren.

Naboen som har CD1 kan ikke få noget fra Spil udgiveren så.

Hilsen Carsten

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 26-11-04 00:23

On Mon, 22 Nov 2004 13:22:37 +0100, "Carsten" <remove@***tele2adsl.dk>
wrote:

>CD2 og spil koden burde være nok til Spil udgiveren.
>
>Naboen som har CD1 kan ikke få noget fra Spil udgiveren så.

Hvorfor i alverden skulle der være forskel på hvilken af de to skriver
man har?

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Ring gratis fra din fastnet-telefon: http://www.simlock.dk/link/uvtc/

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 26-11-04 00:41

"Lasse Hedegaard" wrote

> Hvorfor i alverden skulle der være forskel på hvilken af de to skriver
> man har?

Det er der heller ikke (bortset fra at man måske skal bruge en spil CD'en
til at smide i drevet)

Men de fleste udgivere forlanger en anelse bedre/mere "bevismateriale" end
de(n) originale CD(ere)

- Peter

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 26-11-04 08:32

Peter Lykkegaard wrote:

> Det er der heller ikke (bortset fra at man måske skal bruge en spil CD'en
> til at smide i drevet)

I nogle tilfælde vil spillet kun starte, hvis netop CD1 ligger i det
drev, spillet blev installeret fra. Det gælder for Sims2.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Carsten

Dato : 26-11-04 03:05

> Hvorfor i alverden skulle der være forskel på hvilken af de to skriver
> man har?

Naboen har da vel ikke en kode han kan sende med CD1 så ?

Fra : René Lønstrup

Dato : 26-11-04 11:34

Carsten wrote:

> Naboen har da vel ikke en kode han kan sende med CD1 så ?

Hvilken kode? Der fulgte da ingen kode med til mit Escape from Monkey
Island - og det krævede da heller ikke nogen for at starte/installere...

--
Mvh René Lønstrup
web: http://www.rel7star.dk?r=usenet

Fra : Sp@cey

Dato : 23-11-04 20:00

"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> skrev i en meddelelse

> Crap... De er sgu smidt væk. Nåh, men så må jeg vel bare hente den ned fra
> nettet.

Næh det må du ikke!

SP@cey

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 23-11-04 22:10

> Næh det må du ikke!
>
> SP@cey

Næh det må jeg ikke!

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 24-11-04 17:58

Fik så endelig fat i CD1 til spillet... Sætter den i menuen dukker op, jeg
trykker install og....

C:\WINDOWS\SYSTEM32\AUTOEXEC.NT. Systemfilen er ikke egnet til at køre
MS-DOS og Microsoft Windows programmer. Vælg "Luk" for at afslutte
programmet.

JEG HADER XP!!! Har leget med kompatilitet... Kan ikke finde ud af Virtual
PC... HULK HULK!!!
Havde glædet mig så meget til at spille det spil... Lige før at jeg får lyst
til at installere Win98 bare for at spille det spil...

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 24-11-04 18:09

Åbenbart besidder windows xp ikke en autoexec.nt-fil... Og hvad gør jeg så?
Jeg henter sgu en... Og nu virker det til at virke... HAHAHA!!! Og alle i
geniale nørder, som har prøvet at hjælpe mig før, blev slået af en primitiv
tankegang... HAHAHAHAHAHAHA!!!
Ikke for at være hånligt... Er bare så kåd lige nu... Nu skal der fandeme
spilles!!!

Fra : Henning

Dato : 24-11-04 19:30

> [...]
> primitiv tankegang... HAHAHAHAHAHAHA!!!
> Ikke for at være hånligt... Er bare så kåd lige nu... Nu skal der fandeme
Det skrev jeg da til dig den 4.11.04 i:

fik du ikke læst den?

mvh Henning

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 24-11-04 20:35

> Det skrev jeg da til dig den 4.11.04 i:

> fik du ikke læst den?
>
> mvh Henning

Ja... Kan godt mindes en der sagde, at XP ikke besad sådan en fil... Men jeg
tror ikke der stod noget om, at jeg kunne løse mit problem ved blot at hente
filen.