Sidder fast i HL2 - Nova Prospect
Fra : Mads

Dato : 21-11-04 17:49

Hej

Har I nogen tips til hvordan jeg kommer videre med
banen "Nova Prospect" ?
Jeg er kommet igennem vaskeriet og køkkenet, der hvor
der siver gas ud. Er nået frem til en låst gitterdør hvor jeg kan
se ud, men kan ikke få døren op.

Any ideas ?

På forhånd tak

mvh Mads

Fra : Stærk Tobak

Dato : 21-11-04 19:10

On Sun, 21 Nov 2004 17:49:27 +0100, Mads <Mads@nospam.nothanks.com> wrote in
dk.spil.computer:

> [...]
>Jeg er kommet igennem vaskeriet og køkkenet, der hvor
>der siver gas ud. Er nået frem til en låst gitterdør hvor jeg kan

Dem er der mange af. Er der et rødt lys over døren, kan du finde en knap i et
vagtstue der åbner den, hvis ikke skal du finde en anden vej, f.eks. et hul i en
væg.

--
Gerner

Folk med stress bruger planlægningskalendere.
Folk der bruger planlægningskalendere får stress.
(denne signatur er beskyttet mod kommentarer).

Fra : Mads

Dato : 21-11-04 21:13

On Sun, 21 Nov 2004 19:10:06 +0100, Stærk Tobak
<no_spam@postkasse.org> wrote:

>Dem er der mange af. Er der et rødt lys over døren, kan du finde en knap i et
>vagtstue der åbner den, hvis ikke skal du finde en anden vej, f.eks. et hul i en
>væg.

Der er intet rødt lys over denne dør og i den vagtstue lige ved siden
af, er der ingen knapper der låser op. Dem har der ellers været et
par stykker af tidligere på denne bane.

Jeg ved jo heller ikke om det er meningen at jeg skal igennem den
dør, men den fører tilsyneladende udenfor og jeg kan da også se
en kasse eller to af dem der indeholder forsyninger.
Ihvertfald kan jeg ikke få den dør op og der er hverken knapper
eller huller i nogen mure noget sted i nærheden. Jeg har ellers
rendt rundt og gennemsøgt banen på kryds og tværs uden resultat.
Jeg fandt også en lodret luftskakt jeg kunne komme op i, men den
endte blindt i et lillebitte mørkt rum. Er endda også gået så langt
tilbage at spillet loader det foregående stykke ind igen.

Help !

mvh Mads

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 21-11-04 21:56

Mads wrote:

> [...]
> endte blindt i et lillebitte mørkt rum. Er endda også gået så langt
> tilbage at spillet loader det foregående stykke ind igen.

Prøv at tage et screenshot ;)

Mvh. Jakob F.

Fra : Mads

Dato : 21-11-04 22:56

On Sun, 21 Nov 2004 21:56:05 +0100, "Uncle Evil@home"
<jafj_usenet@hotmail.HAHA.com> wrote:

>Prøv at tage et screenshot ;)

Poster 3 shots i dk.binaer om et øjeblik.

1. Kommer igennem vaskeriet.

2. passerer det brændende køkken.

3. Ender ved en låst gitterdør med udsigt til nogen
høje, tårnagtige tingester ( udenfor bygningen )

Gerner nævnte Alex. Hun er ikke dukket op endnu.

Hvad mangler jeg ?

mvh Mads

Fra : Ukendt

Dato : 22-11-04 00:15

On Sun, 21 Nov 2004 22:56:17 +0100, Mads <Mads@nospam.nothanks.com>
wrote:

>Poster 3 shots i dk.binaer om et øjeblik.

Er for doven til at starte Half-Life 2 igen - har lige lukket det ned
- men ud fra dine screenshots at dømme, så ligner det temmelig meget
det sted, hvor du skal hoppe/kravle igennem et af vinduerne i
kontrolrummet (som skulle ligge lige efter gitterdøren du ikke kan få
op).

Mvh, Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's just the way I am.
- Homer Simpson

Fra : Mads

Dato : 22-11-04 00:19

On Mon, 22 Nov 2004 00:14:57 +0100, Claus Nielsen <> wrote:

> [...]
>det sted, hvor du skal hoppe/kravle igennem et af vinduerne i
>kontrolrummet (som skulle ligge lige efter gitterdøren du ikke kan få

Hmm, jeg synes ellers jeg har tjekket det kontrolrum og alle
dets vinduer. Ingen af dem kunne åbnes eller smadres og
jeg prøvede endda at kyle arkivskabe mod dem med min
grav-gun. ( handy lille apparat )

Nå, jeg må vel til at tjekke de vinduer igen.

Foreløbig tak

mvh Mads

Fra : Mads

Dato : 22-11-04 00:32

> [...]

>det sted, hvor du skal hoppe/kravle igennem et af vinduerne i
>kontrolrummet (som skulle ligge lige efter gitterdøren du ikke kan få

Er det OK hvis jeg skammer mig lidt nu ?

Her har jeg styrtet rundt i flere timer, både i og omkring det pokkers
kontrolrum, og så har jeg overhovedet ikke lagt mærke til at der var
en knust rude som jeg kunne kravle igennem. RASGU!

Tusind tak for tippet.

mvh Mads

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 22-11-04 01:10

Mads wrote:

> Her har jeg styrtet rundt i flere timer, både i og omkring det pokkers
> kontrolrum, og så har jeg overhovedet ikke lagt mærke til at der var
> en knust rude som jeg kunne kravle igennem. RASGU!

hehe... sådan kan det jo gå :)

Fra : Stærk Tobak

Dato : 22-11-04 13:42

On Mon, 22 Nov 2004 00:31:50 +0100, Mads <Mads@nospam.nothanks.com> wrote in
dk.spil.computer:

>Her har jeg styrtet rundt i flere timer, både i og omkring det pokkers
>kontrolrum, og så har jeg overhovedet ikke lagt mærke til at der var
>en knust rude som jeg kunne kravle igennem. RASGU!

Jeg kunne ikke huske den med vinduet, men et af de skabe du smed rundt med
brugte jeg til at lægge foran vinduet og så kravle op og ud.
Det med at huske hvad der er sket i et spil er det samme som at huske de
færdselstavler man er kørt forbi.

Fra : Stærk Tobak

Dato : 21-11-04 22:16

On Sun, 21 Nov 2004 21:12:43 +0100, Mads <Mads@nospam.nothanks.com> wrote in
dk.spil.computer:

>Jeg ved jo heller ikke om det er meningen at jeg skal igennem den

Nej de store gitterdøre skal du ikke igennem, medmindre du har mødt alex der kan
fjernstyre døre og andet.

Jeg er selv i nova prospect og alex render rundt og betjener paneler og viser
vej m.m.