Russ Meyer Film
Fra : Radio Diablo

Dato : 18-05-01 15:45

Lige et hurtigt spørgsmål. Hvor mange Russ Meyer film findes der, og hvilken
af dem er bedst?

Jeg så desværre kun den sidste halvdel af Russ Meyer kavalkaden da den kørte
på TV2.

I know... han er mere kitch en kult... men de film er total griner...

God Weekend

Peter K

Fra : anders

Dato : 18-05-01 15:55

Hvis du har adgang til TV bio+ så viser de ret ofte Russ Meyer film..

Radio Diablo <mail@radiodiablo.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9e3cf8$si0$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Atarxates

Dato : 19-05-01 00:03

IMHO er "faster pussycat kill kill" klart den flotteste. Jeg synes at hans
tidligste film er bedst...inden det tog overhånd med skabede piger der står
og slasker deres hængebryster frem og tilbage lige op i kameraet....men smag
og behag er vel forskelligt

Fra : Kasper Kristensen

Dato : 19-05-01 02:04

35 film ifølge "Incredibly Strange Pictures". Men om deres liste er komplet
ved jeg ej.
"Beyond the Valley of the Dolls" er helt afgjort min Russ Meyer favorit.
"It's my party, and it's freaking me out..."

Kasper K

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 28-05-01 00:20

"Kasper Kristensen" <kasper.haeftholm@kristensen.mail.dk> skrev:

>"Beyond the Valley of the Dolls" er helt afgjort min Russ Meyer favorit.
>"It's my party, and it's freaking me out..."

Den og alle Russ Meyers' andre film er IMHO en yderst tvivlsom
fornøjelse. Det specielle ved den her er, at manuset er skrevet af en
vis Roger Ebert. Man fristes til endnu en gang at sige: "Anmeldere er
som eunukker. De ved, hvordan man gør det; de kan bare ikke selv."

Niels Søndergaard