December; hvad hører du?
Fra : steffen martin

Dato : 02-12-04 17:17

Nu vil jeg godt ligge ud :)

MUSE: Absolution
Placebo: Once more with feeling, Singles 1996-2004 [ltd.esition]
Depeche Mode:Remixes 81-04

Jeres tur :)

--
..:metropolis:.
www.steffenmartin.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 02-12-04 17:23

"steffen martin" <steffen@XXXsteffenmartin.dk> skrev i en meddelelse
> Jeres tur :)

Alt andet end julemuzak (d.v.s. at radioen desværre er nød til at være
slukket)
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Dopedog

Dato : 02-12-04 17:37

> Nu vil jeg godt ligge ud :)
>
> MUSE: Absolution
> Placebo: Once more with feeling, Singles 1996-2004 [ltd.esition]
> Depeche Mode:Remixes 81-04
>
> Jeres tur :)

Deicide - Scars Of The Crucifix
Deicide - Legion
Children Of Bodom - Follow The Reaper
Cradle Of Filth - Cruelty And The Beast
Iron Maiden - 7th Son Of A 7th Son

-Ronnie

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 02-12-04 17:40

"steffen martin" <steffen@XXXsteffenmartin.dk> wrote in message
> Nu vil jeg godt ligge ud :)
>
> MUSE: Absolution
> Placebo: Once more with feeling, Singles 1996-2004 [ltd.esition]
> Depeche Mode:Remixes 81-04
>
> Jeres tur :)
>
> --
> .:metropolis:.
> www.steffenmartin.dk

Here we go:

The Thrills - Let's Bottle Bohemia
Nirvana - In Utero
Keane - Hopes And Fears
Jamiroquai - Emergency on Planet Earth (det allerførste fra dem - genialt!)

Mvh. Rasmus

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 02-12-04 17:45

On Thu, 2 Dec 2004 17:16:53 +0100, "steffen martin"
<steffen@XXXsteffenmartin.dk> wrote:

>Nu vil jeg godt ligge ud :)
>
>MUSE: Absolution
>Placebo: Once more with feeling, Singles 1996-2004 [ltd.esition]
>Depeche Mode:Remixes 81-04

Aphex Twin: Classics
Various Artists: Basic Channel Compilation
Harold Budd&Brian Eno : Ambient 2 - The Plateaux of Mirror
Björk : Greatest Hits
Butthole Surfers : Electriclarryland (som jeg har fundet frem igen
fornyligt).

--
Now Playing:
Plastikman - Contain

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 03-12-04 17:37

On Thu, 02 Dec 2004 17:45:09 +0100, Thomas Jespersen
<thomas@lucky-music.dk> wrote:

>Butthole Surfers : Electriclarryland (som jeg har fundet frem igen
>fornyligt).

Nå ja så venter jeg på en pakke fra cdon.dk. Det kommer nok på min
liste over musik jeg hører i December:

Aphex Twin: Selected Ambient Works Vol. II
Brian Eno: On Land
Brian Eno&Harold Budd: Pearl

--
Now Playing:
Delerium - Heaven's Earth (Matt Darey Remix Radio Edit)

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 02-12-04 18:14

Så lidt som muligt.

Mvh

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Sune Salminen

Dato : 02-12-04 18:24

steffen martin wrote:
> Nu vil jeg godt ligge ud :)
>
> MUSE: Absolution
> Placebo: Once more with feeling, Singles 1996-2004 [ltd.esition]
> Depeche Mode:Remixes 81-04
>
> Jeres tur :)

Jeg hører heavy metal og spiller taktiske first-person shooters.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : -V-

Dato : 03-12-04 14:02

Sune Salminen wrote:
> Jeg hører heavy metal

Wudd?!

Sune? Heavy Metal?
Fortæl, fortæl.

-V-

Fra : Sune Salminen

Dato : 05-12-04 02:49

-V- wrote:

> Wudd?!
>
> Sune? Heavy Metal?
> Fortæl, fortæl.

Jeg løj.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Henrik Veber Madsen

Dato : 06-12-04 19:51

Sune Salminen skrev i meddelelsen ...

>Jeg løj.
>
>-Sune

Ja, Sune går den modsatte vej denne måned og bliver suget ind i den bløde,
bløde ambient i Second Nature:
http://www.silent-watcher.net/billlaswell/discography/laswell/secondnature.h
tml

:)
hvm

Fra : Sune Salminen

Dato : 06-12-04 21:49

Henrik Veber Madsen wrote:

> Ja, Sune går den modsatte vej denne måned og bliver suget ind i den
> [...]

haha!

Det lyder ellers lækkert. Og Bill Laswell har ellers lavet mange
interessante ting, f.eks. 'Panthalassa' remixes'ne af Miles Davis'
elektriske albums fra 70'erne:
http://weeklywire.com/ww/05-03-98/austin_music_feature2.html
....og Future Shock med Herbie Hancock.

Hvad angår secondnature.dk kan jeg kun sige som jeg plejer: "...aner det
ikke, jeg spiller bare trommer. Spørg Anders!"

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 02-12-04 18:59

On Thu, 02 Dec 2004 at 16:16 GMT, steffen martin

Jeg hører KUN Wham: Last Christmas.

--
Anders Vind Ebbesen

Fra : David Rasmussen

Dato : 02-12-04 19:07

Anders Vind Ebbesen wrote:

> Jeg hører KUN Wham: Last Christmas.

LOL...

/David

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 02-12-04 22:16

Anders Vind Ebbesen wrote:

> Jeg hører KUN Wham: Last Christmas.

Den er heller ikke dårlig!

Fra : I8Ny

Dato : 02-12-04 19:19

> [...]
> Nu vil jeg godt ligge ud :)
>
> MUSE: Absolution
> Placebo: Once more with feeling, Singles 1996-2004 [ltd.esition]

Hmmm,Muse skal testes herhjemme snart.

Jeg hører/harhørt for nylig:
Alt mit Sisters Of Mercy har fået en intens revival.
Unveiled
Tom Waits-Bone Machine
Pixies-Bossa Nova
Swans-Die Tür Is Zu
Add N To(X)-Add Insult To Injury

Ser mærkelige ud stablet oven på hinanden.Uforenenlige.

Bedste hilsener
"Real things don't need PR"

Fra : N/A

Dato : 10-12-04 02:14

Fra : I8Ny

Dato : 10-12-04 02:14

<emgrkfrn@search26.com> skrev i en meddelelse
> http://www.ardice.com/Arts/Music/Bands_and_Artists/A/Add_N_to_X/

Thnx!
Jeg har kun den ene plade med dem,og har kun hørt den,og vil meget gerne
høre om deres andre udgivelser.Hvordan er de i forhold til Insult to injury?
Samme instrumenter?Samme stil?Kvalitetsmæssigt?
Anbefalelser?

Mvh I8Ny

Fra : Mr. Sejersen

Dato : 02-12-04 20:15

"steffen martin" <steffen@XXXsteffenmartin.dk> wrote in news:41af3cb9$0
> [...]

> Nu vil jeg godt ligge ud :)
>
> MUSE: Absolution
> Placebo: Once more with feeling, Singles 1996-2004 [ltd.esition]

Kraftwerk - Der Maschinenmensch (bootleg cd)
Kraftwerk - Live At The Circus 2004 (bootleg cd)
The Art Of Noise - Best Of The Art Of Noise

Fra : Jackie

Dato : 02-12-04 20:57

> [...]
> Nu vil jeg godt ligge ud :)
>
> MUSE: Absolution
> Placebo: Once more with feeling, Singles 1996-2004 [ltd.esition]

Der er en del nye gode albums ude, men et par af de gamle finder stadig
plads til afspilleren...

Within Temptation - The Silent Force
Cradle of Filth - Nymphetamine
Ulver - Kveldsjanger
As I Lay Dying - Frail Words Collapse

Hygge
Jackie

Fra : zcully

Dato : 02-12-04 21:22

> [...]
> Nu vil jeg godt ligge ud :)
>
> MUSE: Absolution
> Placebo: Once more with feeling, Singles 1996-2004 [ltd.esition]

Pearl Jam: Ten
Nephew: 10 x så live
Infernal: Paris to Berlin
Lacuna Coil - Comalies

/Zcully

Fra : Lars Frandsen

Dato : 02-12-04 21:23

"steffen martin" <steffen@XXXsteffenmartin.dk> skrev i en meddelelse
> Nu vil jeg godt ligge ud :)

<springer_ud_af_skabet.avi>

Jeg hører (amerikansk) julemusik:
Dave Koz & friends - A Smooth Jazz Christmas

købt i mandags til den vilde sum af kr. 49,95
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Kong Kent

Dato : 02-12-04 22:33

> Jeres tur :)

Deicide: Deicide
Deicide: Once Upon The Cross
Illdisposed: 1-800 Vindication
Enslaved: Isa
Fenriz: The Best Of Old School Black Metal
Metallica: Master Of Puppets

--
Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : Lars Stokholm

Dato : 02-12-04 23:16

steffen martin skrev:

> Jeres tur :)

Radiohead! Tak til David Rasmussen for at have omtalt dem positivt
flere gange. :)

Fra : David Rasmussen

Dato : 02-12-04 23:29

Lars Stokholm wrote:

> Radiohead! Tak til David Rasmussen for at have omtalt dem positivt
> flere gange. :)

Hurra!

:)

/David

Fra : ASKF

Dato : 02-12-04 23:36

steffen martin ytrede sig i
<41af3cb9$0$29428$ba624c82@nntp06.dk.telia.net> med dette:

>Nu vil jeg godt ligge ud :)
>
>MUSE: Absolution
>Placebo: Once more with feeling, Singles 1996-2004 [ltd.esition]
>Depeche Mode:Remixes 81-04
>
>Jeres tur :)

Haggard - Eppur si mouve LIMITED EDITION
Haggard - And thou shalt trust...the seer
Lumsk - Åsmund Frægdegjevar
Moonspell - Wolfheart
Therion - Secrets of the Runes

Lumsk hører jeg mindst et par gange om dagen, for jeg har lige fået den
for en uge siden...

I næste uge bestiller jeg
Shape of Despair - Fallen
Draconian - Where Lovers Mourn

De vil måske nå at komme med på listen over mine mest lyttede cder i
denne måned, men ellers er de sikre i Januar
Allan Stig Kiilerich Frederiksen

Fra : Peter Juhl

Dato : 02-12-04 23:46

steffen martin wrote:

> Jeres tur :)

Black Lung: The Grand Chessboard
Consolidated: Play More Music
Curve: The Way Of Curve 1990/2004
I Wolf And Burdy: I Wolf And Burdy Meet The Babylonians
LFO: Sheath
Siouxsie And The Banshees: Ju-ju
Terranova: Digital Tenderness
Transglobal Underground: Psychic Karaoke

Fra : Peter Kaas

Dato : 03-12-04 07:36

Vrag: "Greatest Hits 1967-2002" (dansk syrerock når det er allermest syret).
The Grateful Dead - primært "American Pie."

Og så må jeg indrømme, at jeg er blevet ramt af en trang til at høre lidt
julemusik -- det er jo kun jul en gang om året... tilgengæld varer den
næsten to måneder! Jeg har dog valgt noget lidt mere alternativ og "fed"
julemusik:

Jethro Tull: "The Christmas Album".
Moody Blues: "December"
South Park: "Mr. Hankey's Christmas Classics".

og sidst, men ikke mindst, en cd jeg er blevet mere og mere glad for:

Kim Larsen: "Sange fra Glemmebogen - Jul og Nytår".

Mvh
Peter

Fra : Sirannon

Dato : 03-12-04 09:49

> [...]
> Nu vil jeg godt ligge ud :)
>
> MUSE: Absolution
> Placebo: Once more with feeling, Singles 1996-2004 [ltd.esition]

U2 How to dismantle an atomic bomb
Daft Punk Discovey
Tom Waits Real Gone
Rammstein Reise Reise

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 03-12-04 11:39

steffen martin wrote:
> Nu vil jeg godt ligge ud :)
[snip]
> Jeres tur :)

Megadeth: Capitol Punishment, The Megadeth Years
King Diamond: Them
King Diamond: Conspiracy
Illnath: Cast Into Fields Of Evil Pleasure
Helloween: Best of...Treasure Chest
Annihilator: Alice In Hell

Hmmm...det var vist lidt bisset, men for nylig har jeg da også hørt:

Roger Waters: Amused To Death
Marillion: Fugazi

--
Jesper Brogaard, Denmark
(Please do not reply by email)

Fra : Khold

Dato : 03-12-04 13:14

> [...]
> Helloween: Best of...Treasure Chest
> Annihilator: Alice In Hell
>
> Hmmm...det var vist lidt bisset, men for nylig har jeg da også hørt:

Hammerfall - Yesterday
Fenriz - Presents best of old school black metal
Limbonic Art - In abhorence dementia
King Diamond - ALT
Isar - Drømme

Fra : Ukendt

Dato : 03-12-04 13:39

System of a down: Steal this album
Sepultura: Arise & Roots
Laurie Anderson: Big Sience
Dead Kennedys : Alt Med Jello på vokal
Sods/Sort sol: Dagger & guitar
The white stripes: Elephant
Einztürzende Neubauten: Live på Voxhall marts 2004
Fear Factory: Digimortal

og så lige lidt MGP 2004 hvis ungerne plager længe nok

---

Fra : -V-

Dato : 03-12-04 14:05

Jesper Brogaard wrote:
> [...]
> King Diamond: Them
> King Diamond: Conspiracy
> Illnath: Cast Into Fields Of Evil Pleasure

Der er et påfaldende sammenfald mellem din liste og min egen pladesamling.

Du glemmer ikke 'Abigail', vel? Den er imo KD's mesterstykke.

Jeg glemte faktisk at skrive Illnath på min egen december-liste.
Wollah, den er i orden, især riffet i 'Frozen Constellations'.

-V-

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 03-12-04 15:39

-V- wrote:

> Der er et påfaldende sammenfald mellem din liste og min egen
> pladesamling.
> Du glemmer ikke 'Abigail', vel? Den er imo KD's mesterstykke.

Har naturligvis Abigail og voldhørte den da den udkom i sin tid, men jeg
synes nu bedre om Them (og Conspiracy).
....meeen Abigail er naturligvis en klassiker.

--
Jesper Brogaard, Denmark
(Please do not reply by email)

Fra : Khold

Dato : 05-12-04 14:44

> [...]
>
> Jeg glemte faktisk at skrive Illnath på min egen december-liste.
> Wollah, den er i orden, især riffet i 'Frozen Constellations'.

Them er da klart King Diamonds bedste album.. Men alt med King er godt, og
skal fucking nydes! Og Mercyful Fate..

Der er vel ikke tilfældigvis nogen af jer der sidder inde med "Nuns have no
fun" og vil af med den? Høhø

Fra : David Rasmussen

Dato : 05-12-04 14:50

Khold wrote:

> Men alt med King er godt, og
> skal fucking nydes! Og Mercyful Fate..

YEAH!!

/David

Fra : Laziter [9440]

Dato : 04-12-04 01:31

"Jesper Brogaard" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse

> King Diamond: Them
> King Diamond: Conspiracy
> Helloween: Best of...Treasure Chest

Yes yes, lige noget for mig, de kører også her hjemme sammen med Rammstein:
Reise, Reise.
Der er også et par andre med KD: The Eye & Abigail.

Sjovt nok har jeg også fået Accept: Metal Heart (fra CD'en Staying A Life)
smidt med, den er nu fed når man skruer helt op for lyden

Mvh
Benjamin

Fra : -V-

Dato : 03-12-04 14:01

steffen martin wrote:
> Nu vil jeg godt ligge ud :)
>
> MUSE: Absolution
> Placebo: Once more with feeling, Singles 1996-2004 [ltd.esition]
> Depeche Mode:Remixes 81-04
>
> Jeres tur :)

Arrrrgh!!! Jeg er blevet kuppet!!!

Nå, så længe at det er i en god sags tjeneste, så går det nok.

Lige nu står den på
Danger Mouse - The Grey Album
Frank Sinatra - Boxsættet fra Reprise Records
Magnolia OST
Whitesnake - Slip Of The Tongue

og som boblere:
Dizzee Rascal - 'Dream', The Hives - 'Hate To Say I Told You So', Snook -
'Mister Cool', Bob the Builder - 'Can We Fix It', Forbidden - 'Infinite' og
'Out of Body'.

-V-

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 03-12-04 14:17

> Lige nu står den på
> Danger Mouse - The Grey Album

Sidder jeg faktisk og hører idet jeg læser dette : genialt album!

Fra : Ukendt

Dato : 03-12-04 21:30

"Rasmus Thorsø Nielsen" wrote:

> Sidder jeg faktisk og hører idet jeg læser dette : genialt album!

Hvis man er tosset med det grå album, så kan jeg anbefale den grå video:

http://waxy.org/random/video/grey_video.mov

--
mvh.
Karsten Strandgaard Jørgensen

Fra : -V-

Dato : 04-12-04 01:58

Karsten Strandgaard Jørgensen wrote:
> Hvis man er tosset med det grå album, så kan jeg anbefale den grå
> video:
> http://waxy.org/random/video/grey_video.mov

Bwahahahahahaha!!!!

Verdensklasse!

-V-

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 05-12-04 12:10

"Karsten Strandgaard Jørgensen" <strandgaardLOVELYSPAM@rocketmail.com> wrote
in message news:41B0CCAD.1BCB4D6@rocketmail.com...

> Hvis man er tosset med det grå album, så kan jeg anbefale den grå video:

> [...]

Gode effekter!

/Rasmus

Fra : steffen martin

Dato : 03-12-04 16:19

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

> Arrrrgh!!! Jeg er blevet kuppet!!!
>
> Nå, så længe at det er i en god sags tjeneste, så går det nok.
> -V-

Sorry -V- .... ;)

--
..:metropolis:.
www.steffenmartin.dk

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 03-12-04 14:02

"steffen martin"
> Nu vil jeg godt ligge ud :)
>
> MUSE: Absolution
> Placebo: Once more with feeling, Singles 1996-2004 [ltd.esition]
> Depeche Mode:Remixes 81-04
>
> Jeres tur :)

Blandet muse (Primært Absolution og Origin of Symmetry (Feeling good er den
bedste at the moment :)
Radiohead - B-sider og så lige Idioteque... Genialt.
Electric Six (tak for oplysningen om dem Valdemar)
The Doors - The Doors (remastered)

Samt en masse gamle LP'er jeg lige pludselig er gået amok med. Bl.a. Simon &
Garfunkel, Beatles og Don McLean :)

Mvh.
Lars

Fra : -V-

Dato : 04-12-04 02:34

Lars Lauridsen wrote:
> Electric Six (tak for oplysningen om dem Valdemar)

No prob, det var mit aftryk på verden: at få dig til at høre Electric Six.

Og tillykke med de 21 i dag!
Wheeee, du er snart en stor dreng....!

-V-

Fra : Steen B. Jensen

Dato : 04-12-04 00:54

steffen martin <steffen@XXXsteffenmartin.dk> wrote:

> Jeres tur :)

Jeg er en gammel prut, så jeg har basket 120 numre med Motorhead ned på
en cd, monteret den i dytten...og der blir den....i hvert fald resten af
året!

No present for xmas
--
Ho:ho:hoo

Steen

Fra : Propellen

Dato : 04-12-04 18:05

Jomi Massage - Live fra Voxhall (Det er sq for cool tråd)

Drengene fra Angora - (Alt for griner tekster)

Slayer - War at the Warfield (DVD dog.. men den lytter man jo osse
til)

Under Byen - Diverse live bootlegs

Tori Amos -(Hører jeg jo altid) Nyt album snart
wooooooooooooooohuuuuuuuuuuuuuuu

Britney Spears - (Jamen der er altså nogle fede Remixes imellem)

Rammstein

Front 242
--
/Prop

Propellen(snabela)SoftHome(punktum)Net

Fra : Simon Skarum

Dato : 05-12-04 01:56

"steffen martin" skrev i en meddelelse...

> Jeres tur :)

Okay da,

Lige for tiden er det:

Soundtracket til The Matrix (den første)

Strike Boys, Playtime

Lidt af The Eagles (der er jo banjosolo for helvede :P)

Og så lidt Beasti Boys og The Roots

Mvh. Simon

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 05-12-04 02:45

> [...]
> Nu vil jeg godt ligge ud :)
>
> MUSE: Absolution
> Placebo: Once more with feeling, Singles 1996-2004 [ltd.esition]

Svarene gav sgu for meget borgerkrig i øregangene, så for at genoprette
freden, så

Birthe Kjær
The Defenders
Sir Henry

Så må vi jo håbe Tommy Tvebak kan sikre en tør jul

M.V.H.....Benny..

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 06-12-04 20:20

On Thu, 02 Dec 2004 17:16:53 +0100, steffen martin wrote:

> Jeres tur :)

Gorky Park - Gorky Park (albummet fra 1989 med Bang)
Roger Waters - Amused to Death
DJ Networx vol. 19
Rammstein - Reise, Reise

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Highlander

Dato : 07-12-04 11:18

lidt blandet ....

John Wesley Harding : it happenned one night / it never happened at all
Van Halen : Fair Warning
Rickie Lee Jones : 1th
Robbie Robertson : 1th.

Highlander
--
A ball you can see in the rough from 50 yards away is not yours.